sleeper Skrevet Juli 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 hm..... da må jeg gjøre det...:-) hvem chiper diise bilene i norge da??? skal du på gatebil??? kan du ikke komme og hilse på da??? skal ha bilen inn på området..:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celicaturbo Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 angående motorstyring så hør med Christian på ts-ogn.no forumet for han har en 3. generasjon 3S-GTE som han har fått montert og mappen en Dastek UniChip til, han kan gjerne anbefale dem som gjorde jobben hos ham, samt at disse nødvendighvis har litt erfaring med motoren i det minste siden de trossalt programmerte hans. Denne chippen er ganske populær for motoren du har og er så nærmt du kan komme full motorstyring uten å bytte ut hele ECU, men regn også med at det koster en del mer enn ferdigprogrammerte chipper, men heldighvis billigere enn full "standalone" motorstyring. Kan dessverre ikke møte deg på gatebil, kommer faktisk til å være i østfold de dagene men kommer ikke til å ha tid eller mulighet til det treffet der, men det er sikkert verdt å holde øynene åpne for andre toyota-eiere :) Se også på forumet til ts-ogn, der har noen medlemmer planlagt treff i løpet av sommeren som kan være artig å være med på :) Siter - Kristian - Toyota Sportscar Owners Group Norway - http://www.ts-ogn.no - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GREDDY Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Heisan er ny her og ser dere disk cs mod. hvis det er av noe int så har jeg noen deler igjen av den gamle bilen bla ic og ecu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 hvor mye skal du ha for ic da???? er int i den!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GREDDY Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Har bud på 8000.det er med rad,pumpe,rør,ic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 da trur jeg at jeg melder meg ut av budrunden...:eek: :rolleyes: blei litt dyrt ja..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GREDDY Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Det er en fyr som sa at han tok den og han henter den på rudskogen på lørdag.Hvis jeg ikke hører no så kan jeg maile. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 du får hilse på meg hvis du ser meg på skogen da vetø..... kjører en st165 celica, er vel ikke så mange av de!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Kul tråd :cool: Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 hvordan er firehjulstrekksystemet på disse bilene? åpen diff foran, viskose diff i midten og torsen diff bak ? funker dette bra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celicaturbo Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 stemmer det ja, fungerer så greit som det kan fungere for vanlige produksjonsmodeller.. de fleste firehjulstrekkere har mindre "eksotiske" løsninger med kanskje en eller to viskosekoblinger. Om jeg ikke husker feil så har f.eks. Impreza to viskosekoblinger (senter og bak). Audi sitt quatrosystem har vel en torsen senterdiff mens bak og front er åpen på de fleste modellene.. men er mulig jeg tar feil om andre modeller, har brukt noe tid på å finne ut av hva quatromodellene har tidligere men det er ikke godt å hvite hva som er sant og hva som er tull av de meninger som finnes på internet :) Siter - Kristian - Toyota Sportscar Owners Group Norway - http://www.ts-ogn.no - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 hvorfor skal jeg kjøpe meg en st165 istedenfor en audi coupe quattro med to manuelle sperrer? (liker å kjøre sidelengs om vintern - fort på bane om sommern) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celicaturbo Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 åh, det ble vel tidligere diskutert ST185... en ST165 har ikke samme systemet, den har en manuell sperre for senter, vet ikke om den har flere sperrer. Muligheten er nok stor for at Audien på dette tidspunktet hadde et bedre utviklet system, de var trossalt tidlig i utviklingen og bruk av 4wd på produksjonsbiler :) Siter - Kristian - Toyota Sportscar Owners Group Norway - http://www.ts-ogn.no - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg