Pana Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Dere har vel alle hørt om V motorene seff, men jeg har hørt/sett en eller annen plass at det var en W motor. dvs en motor som var som en V men hadde rekke i midten og. Noen som vet litt om dette? Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 W motoren er en motor med 2 sylinderekker på hver side av blokka, på en måte. Sylindrene er konfigurert som en w. Dette er bla for og få en kortere motor i forhold til antall sylindre. Som dette: Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Volkswagen har laga en 12-sylindra W med tre rekker a 4 syl! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Volkswagen har laga en 12-sylindra W med tre rekker a 4 syl! Bilder, dokumentasjon? Det kunne jeg tenkt meg og lese mer om :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 En av de mest kjente bilen med W motor må vel være Bugatti Veyron som har W16 motor. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Bilder, dokumentasjon? Det kunne jeg tenkt meg og lese mer om :) Her finner du et bilde vertfall, men jeg bomma visst litt med hukommelsen. Den har 4 rader a 3 sylindre. Sånn ca 2 VR6 motorer som er satt sammen... http://www.seriouswheels.com/stuv/VW-W12-Engine-1280x960.htm Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Volkswagen har også en W8. Jeg mener W8 finnes i Passat, mens W12 finnes i Toureg. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Her finner du et bilde vertfall, men jeg bomma visst litt med hukommelsen. Den har 4 rader a 3 sylindre. Sånn ca 2 VR6 motorer som er satt sammen... http://www.seriouswheels.com/stuv/VW-W12-Engine-1280x960.htm Ergo det samme som jeg sa :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Her er en W12 fra Volkswagen Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 litt offtopic, hva står egentli vr6 for ? og er det noe spes med denne motoren ? Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 vr6? det er en sekser med kunn en topp.. skjønner? stemplene går rett opp og ned ;) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Her er en W12 fra Volkswagen hvordan bil kom dissa i da!? eller kanskje de ikk er serie produsert? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Men jeg mener det skal være en gammel motor som ligner på stjernemotorene, bare med \|/ form liksom. Tror denne ble brukt i racing før Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hvordan bil kom dissa i da!? eller kanskje de ikk er serie produsert? Volkswagen Phaeton Volkswagen Touareg samme motoren blir vel også brukt i Bentley Continental GT. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Ergo det samme som jeg sa :) Stemmer det!:) vr6? det er en sekser med kunn en topp.. skjønner? stemplene går rett opp og ned ;) De gjør ikke det faktisk. De står i 15 graders V-form. Edit: Når jeg tenker meg om kan det hende at du har rett, og at det er 15 grader mellom sylinderrekkene jag tenker på...:well Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg