AndersM Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Mens jeg har motoren ute tenkte jeg at jeg skulle fikse den opp litt. Hvordan er det å sandblåse motoren og bare lakke den opp igjen? Kommer sanda gjennom pakningene starteren o.l? Burde jeg bare pusse den forsiktig ned og så lakke den? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Er en på forumet her som har gjort det, vis du snakker om blokka etc. Han maskerte alle slanger etc, å lakkerte.. Åssen det er med pakninger etc, ved jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Ja tenker på blokka.. Hvordan er det å sandblåse den? Maskerer alt av hull og starter og alt. Vil de komme sand inn i motoren? eller er det bedre å bare ta en motorvask og børste vekk løse ting? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Vi vaska ei g60 blokk med høgtrykk-sprøyte og avfetting, blei gulle godt. Så maskerte vi alle høl og lakke med hammerite svart lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Det beste er vel egentlig å male den med svart hammerite, da du har litt mer kontroll med penselen enn spøyte. Kraftig høyttrykk og avrfettning er vel både billigere og enklere enn sandblåsing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Det beste er vel egentlig å male den med svart hammerite, da du har litt mer kontroll med penselen enn spøyte. Kraftig høyttrykk og avrfettning er vel både billigere og enklere enn sandblåsing? vil sei det er opptil kvar enkelt, men blir finast med sprøyte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg