eiriksmil Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det er ikke ute enda... kommer i slutten av året vil jeg tru :boxers Umulig å lese innleggene før du poster? det har ikke kommet ut ennå :) fant igjen tråden som omhandler detta rattet, er en stund sida det ble posta.. Rattet kommer i oktober i år, anbefalt utsalgspris fra logitech er 300$ som er ca 1800 NOK. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=117828&highlight=entusiast Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Det er ikke ute enda... kommer i slutten av året vil jeg tru :boxers Men fy flate det skal bygges en slik Bilmoddel å ha dette ratte i så det skal bli mye :driving i den kassa gitt.. jeg har jo tross alt ett sett med dører i kjelleren så jeg får vel bygge meg en som er lydtett så kjærringa ikke klager hehe 1: hva er vitsen med å spamme? jeg hadde allerede svart på det 2: vi sender deg en PM hvis vi vil høre dine planer for "bilmodellen" din. fred ut. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 hvor får man kjøp dette settet?`mitt gamle ratt har tatt kvelden:D og hva koster dette? http://www.komplett.no kanskje det der skal jeg ha, ser dere at det er skinntrukket rattcheers Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Går det ann å laste ned LFS, eller må man kjøpe det?? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 går ann og laste det ned... og nfs kommer med eit.. som heiter carbon det er driftespill.... http://video.google.com/videoplay?docid=-7597637193859006795&q=need+for+speed+carbon Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Men mye mer utfordrende på GT Legends da åssn er det og drifte på dette spillet for en som ikke har ratt og pedaler? ikke si "er bare å kjøpe ratt og pedaler det:D går ikke å spille uten":thumb :hello: Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 2: vi sender deg en PM hvis vi vil høre dine planer for "bilmodellen" din. fred ut. Er du for tulling a? Unødvendig og skrive sånt, bare ødelegger stemninga her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Er du for tulling a? Unødvendig og skrive sånt, bare ødelegger stemninga her på forumet. skuffende når folk skriver slik.... jeg ble kallt for pakkis i en annen tråd, smakløst. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 skuffende når folk skriver slik.... jeg ble kallt for pakkis i en annen tråd, smakløst. Du sikter til det folkevognvegard sa, eller det jeg sa? Dersom det er det vw-vegard sa er jeg helt enig. Og det å kalle noen pakkis er bare teit og unødvendig.. bli voksne folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 jeg ble utrolig skuffet over at Toca Race Driver 3 ikke hatt med drifting! De sier at de har prøvd å dekke alt innen bilsport, men har utelatt drifting. Dette spillet er utrolig realistisk, og derfor hadde det vært artig med drifting! Går fint ann å drifte i TOCA3 :) men kanskje du mener å ha drifte konkurranse? Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 initial D er vel det mest populære av sitt slag i Japan iallefall, men dette finnes vel kun på arcade maskin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hei, prøvde FlatOut 2, der gikk det fint med drift da. var veldig morro også:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gautan Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 OutRun 2006 Siter - 94 Honda Accord 2,0i x 90 Mazda 323 1,6i x 97 VW Passat 1,9TDI x 86 Ford Scorpio 2,8i x 94 Ford Scorpio 2,0i x 90 Ford Sierra 2,0i x 86 Nissan Patrol 2,8D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Ikke helt den beste grafikken i Outrun 2006, men det er utrolig tøft å kjøre. Det er ganske enkelt å ligge brei i svingene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 need for speed: porsche 2000:thumb Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg