Marius__ Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Spørsmålet er heller: Hvorfor lage oppkjørselen så bratt at den blir ubrukelig?m'm du har ett meget godt poeng der, men har ikke noe godt svar å komme med desverre, om sommeren er en ting men om vinteren er det ett helvete.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hadde gjort følgende: FLYTTA!!!! Faen skal du bo oppi skrenten der etter?!?!?!?!?! At det går an.. Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hadde gjort følgende: FLYTTA!!!! Faen skal du bo oppi skrenten der etter?!?!?!?!?! At det går an.. hehe :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hva med å installere luftfjøring? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hva med å installere luftfjøring? Det har jeg allerede forslått jeg serru ;) Men ja, hvorfor bo oppi en skrent? Bare klunder og hefta a gitt. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det har jeg allerede forslått jeg serru ;) Men ja, hvorfor bo oppi en skrent? Bare klunder og hefta a gitt. Hehe fin utsikt da.....:D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 :win Må si meg enig i den :) Fashion before function! :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Forresten. bilen så jo egentlig kjempefin ut! Har du noen bilder? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Forresten. bilen så jo egentlig kjempefin ut! Har du noen bilder? har ikke tatt noen enda desverre. skal prøve å få gjort noe i helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg