volvo264 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 satt og kjika litt på gammle motoren til bruksbilen. sjekka også kamen "standar rutine" de var vist ein B kam. aldri ver bort ien slik kam før.. nåken som har nåke info om den? eventuelt bedre eller dårligere enn andre vanlige kammer? takker for info.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUS_164 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 vist ikkje ej teke mykje feil so selgte sten parner motor ei stond B-kamer som han reklamerte med at var grei å bruke på turbo motor..var et parti som han hadde under begrenset deler.. Siter "man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi- Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Her står det om løft/durasjon på kammene: http://www.volvo240.dk/main.asp?f=85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 B-kammen er tilnærmet den samme som A-kammen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 B-kammen er tilnærmet den samme som A-kammen... bare en smule bedre? satt på kamen i går. men virker som bilen blei litt slappere på turtalet. men får bare vere...skal ha ny motor om ikkje alt for lenge :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.