Essex Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by YashaR Det går jo en rød Supra med hvite skilter i Elverum. Med over 400hk... oj, kanskje han har satt på åpent luftfilter og skrudd opp trykket litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Ikke vet jeg hva han har gjort, men her er hva jeg har hørt. Er det ikke slik at Supraen har sekvensiel turbo? Viss det stemmer så har han bygd om den minste turboen slik at den blir lik den andre. Dette skulle være en av de lettere måtene å trimme en Supra på. ;) Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by candyman Så jernbane er altså tog? Ja, men ikke hvilket som helst tog. T-banen kjøres det jo også tog på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Hva med de som går toga som ikke går på strøm da? Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by Ascona Ja, men ikke hvilket som helst tog. T-banen kjøres det jo også tog på. Åssen tog er det da da? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Originally posted by candyman Åssen tog er det da da? På NSB sitt linjenett, eller jernbanen som det gjerne kalles kjøres det veldig mange typer tog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 :mad: Skulle ikke tro at det gikk ann å fu*** en thread så mye ?? siden dere ikke klarte det selv så har jeg laget en NY thread til dere ! her finner dere den !! Moderator flytt alle tog tingene over dit er dere snille Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 sånn ca iaf.. siden jeg ikke fikk noe svar tidligere i tråden, er det noen som VET hvor mye man må ut med for å få en standard Supra MkIV på hvite, norske skilter? Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Originally posted by Ascona På NSB sitt linjenett, eller jernbanen som det gjerne kalles kjøres det veldig mange typer tog. Så jernbane tog er bare mange forskjellige tog som kjører på en hvis bane da? Originally posted by LilleGud :mad: Skulle ikke tro at det gikk ann å fu*** en thread så mye ?? siden dere ikke klarte det selv så har jeg laget en NY thread til dere ! her finner dere den !! Moderator flytt alle tog tingene over dit er dere snille Originally posted by Fyrsten sånn ca iaf.. siden jeg ikke fikk noe svar tidligere i tråden, er det noen som VET hvor mye man må ut med for å få en standard Supra MkIV på hvite, norske skilter? Bruk http://www.mobile.de til å finne bilen du vil ha Og http://www.autodb.no til å regne ut avgifter Også spørs det jo seff om du skal ha twinturbo eller ikke. jeg vil tippe 2-300.000 Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Originally posted by LilleGud :mad: Skulle ikke tro at det gikk ann å fu*** en thread så mye ?? siden dere ikke klarte det selv så har jeg laget en NY thread til dere ! her finner dere den !! Moderator flytt alle tog tingene over dit er dere snille Ble litt feil på siste posten min, var en kar som dro den der før deg, så ikke kom å prøv å taq creds for den a! Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Originally posted by candyman Så jernbane tog er bare mange forskjellige tog som kjører på en hvis bane da? De skal overholde visse standarder, nøyaktig hva det vil tilsi vet jeg desverre ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Det står en orginal sølv Supra i Åsen i Mjøndalen utenfor Drammen. Denne er det prøveskilter på. Sikkert denne dere har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 den sølvfarga supraen er HELT roiginal og kjører med "private" prøveskilt.. han er helt tuilling så en video der han snurra helt rundt inn i sandfelle forran en golf på rudskogen, etter breisvingen.. han kan tydligvis IKKE kjøre bil! men du se han ellers overalt., han var på gardermoen oxo Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by rdl den sølvfarga supraen er HELT roiginal og kjører med "private" prøveskilt.. han er helt tuilling så en video der han snurra helt rundt inn i sandfelle forran en golf på rudskogen, etter breisvingen.. han kan tydligvis IKKE kjøre bil! men du se han ellers overalt., han var på gardermoen oxo Har en film av en sølv supra som kjører av banen forann en 200sx på PCen min jeg da, sikkert samma fyrn. Først glapp rævva og så kom kontraen og da var det straka veien rett ut i grøfta før rett strekka. lol Finner filmen på 200sx sia. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by Fyrsten Hva må man egentlig gi for en Supra av den seneste generasjonen ferdig med hvite skilter? Tja...roughly mellom 380-450 da for å være skikkelig rom :) Originally posted by Fyrsten Har ennå til å se en som ikke går på prøveskilter... Det går vel en ca. 8-9 stk, inkludert min, i Norge nå...med ordentlige skilter, så det er bare å holde utkikk :) Originally posted by Fyrsten Offtopic: Går det ikke buss i bærum? Bare bane/trikk? Who cares? :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg