Ken-gti Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Da er det nesten i boks med 88- dører å :) Har du kjørt igjennom ønefoss for noen uker siden? så en bil som ligna litt på din:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Har du kjørt igjennom ønefoss for noen uker siden? så en bil som ligna litt på din:) Det var nok ikke meg denne gangen nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 I går tenkte jeg att jeg skulle årdne nye høgtaler ledninger bak i bilen, å begynte å demontere litt. Å plutselig hadde jeg tatt ut alt bortsett fra dashbordet. Det var nemlig mye vann i gulvet, å golvtrekk og isolasjonsmattene var myglet. Så i dag har jeg kjøpt et par ruller med lydisolasjons matter å begynte å legge nytt. Men i siden bak(2 dørs) hva har dere der? Har ingenting bortsett fra sidetrekket jeg, bør det være matte inni der å kanskje plastikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 du som har denna gule golfen jah...æ dæ den såmå såm sto på Dokken i såmår?? men din æ litt lågare kanskje...du kjenne sikkert n OEB... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 laget et bilde til deg og jeg:) Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 jepp det er meg vettu. Nja, tror ikke den har stått der. Kjøpte den i fjor sommer\vår jeg. Kjennern ikke, men vet hvem det er ja. Bilde ja? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Slenger opp noen bilder med 15" felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Virkelig en flott bil detta ass stå på Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Virkelig en flott bil detta ass stå på Takk takk :) Har litt skader på fangere å sånt men, en liten en bak å en liten framme. + leppa er litt ødelagt. 8o senk passer ikke like godt overalt :P Har vurdert å lakke den i annen farge, har liggende 88+ dører å audi takluke å nytt panser. Men får ikke bestemt meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Takk takk :)Har litt skader på fangere å sånt men, en liten en bak å en liten framme. + leppa er litt ødelagt. 8o senk passer ikke like godt overalt :P Har vurdert å lakke den i annen farge, har liggende 88+ dører å audi takluke å nytt panser. Men får ikke bestemt meg. Ville puttet på de 88+ dørene det er så mye penere. (synes jeg da) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Ville puttet på de 88+ dørene det er så mye penere. (synes jeg da) Pluss at det er mye mer praktisk (slipper å vri hodet av deg for å se i speilet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 ja, dørene skal på, samt takluka. Men det er det om jeg skal lakke opp igjen i samma farge eller finne en annen. For jeg har ikke lakk koden på den nå, men får jo tak i den om jeg sender inn en del til sånn scanning. Så uansett så må jeg hel lakkere. Men lurer så på åssen farge. Det vil ikke bli no hastasak akuratt, men det vil bli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Idag så skjedde det noe rart, låg på lavt turtall på 4.gir, under 2000rpm. Ga på bittelitt, bare for å ha jevn fart. Plutselig så smalt det, begynnte å hvine og mistet framdriften. Så nå kan jeg sette den i samma hvilke gir jeg vil uten å bruke clutchen. Så er vel clutchen som tok kvelden vil jeg tro. Sjekket på mekonomen etter ny, ca 2200kr for clutchsett uten utløyserlageret. Så da vil jeg heller bruke et par lapper på å få tak i en GTI motor av noe slag tenkte jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 skjer det noe her eller? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 skjer å skjer. Bilen går å går. hehe Har ikke gjort noe i det siste annet en å fixa fangeren min å lakka den oppigjen, skal lakke panseret i rett gul farge bare jeg for tid. Har tenkt å selge, men får se hvordan det går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg