Gå til innhold

Kleiven`s Golf

Ranger emnet


kleiven

Anbefalte innlegg

Jaz.. Hvilken Golf-versjon burde jeg egentlig kjøpe om jeg vil ha over 100 hester? Og i tillegg ikke er så sjelden

Nå har ikke jeg så go peiling på golf, men skal du over 100hk, så blir det jo en GTI av noe slag da, enten 8v eller 16V. 8V`n er vel på 112hk å 16V får du i 129hk(pl) og 139hk(kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En eldre type GTi-instument etter hva jeg har erfart. Mulig det kom på noen gassere også, men det kan jeg ikke si sikkert.

 

Den pila som er i midten lyser når du kjører økonomisk, og når du slenger inn 5. giret så kommer det opp en hvit nål som viser det "eksakte" forbruket på bilen. "Fine" greier:m'm:

 

Hadde helt likt på den ene GTi'en min, og på GTi-delebilen min.

 

Så lenge det er den gamle typen ledningsnett så passer det vel rett over. Om du får økomåleren til å funke på en gasser, det kan jeg ikke svare på.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag sett på en delebil til meg, er en 88 el 89mod gti 8V (bare).

 

Har greit å fint gti interiør, litt slitt førerstol men sånn må man regne med. Kjørecomputer,monovisker av type bonrath tror jeg, forholdsvis nye bremse kalippere bak å eksosanlegg. 2 dørs da, så jeg får ny type dører.

Å motor var av type med le-jetronic. Trodde det bare var k-jet i gti jeg...?

 

Lurer litt på hva en sånn en ca er verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det hadde blitt gromt med svart panser:)

..og kanskje grønne baklykter;)

Har vurdert svart panser,men jeg vet liksom ikke egentlig.

I dag prøvde jeg å finne tak i lakk koda på bilen, siden jeg snart får tak i 88 dører. Men tidligere eiere visste det ikke, så da spørst det om jeg må sende inn tanklokk el noe så noen får scanna det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår