avantgarde Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg var ute og syklet nettopp, og traff på denne bilen: Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 likte ikke fargen, men resten av bilen var pent gjennomført :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 så ut som de sa seg fornøyd etter grunninga :P Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gronbeck Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ok, den hadde vært sinnsykt fet i metallic da.. men var kul nå også:) ikke mange som har bil med mattlakk kanskje, og den skiller seg jo litt ut da.. Hadde sikkert ikke råd til mer etter all, stylinga.. Var det no Nice Ice el.? :) Kul bad-look;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 så ut som de sa seg fornøyd etter grunninga :P :idea: Hvis grunninga blir gjort bra, hvorfor "sløse" penger på lakk?:idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg var ute og syklet nettopp, og traff på denne bilen: Var ute å suklet og traff på den bilen ???? Sikker på det ??? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Så no mest ut som biln kom rett fra photoshop spør du meg :cool: Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er iallefall linket fra en dansk hjemmeside ,.. Ute å sykler nedi der ja hmmm....;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er iallefall linket fra en dansk hjemmeside ,..Ute å sykler nedi der ja hmmm....;) Location: CPH Google sa: Københavns Lufthavne Kanskje han ikke sykla på bærtur likevel? Men feil å spotte biler i andre land kanskje :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Var ute å suklet og traff på den bilen ???? Sikker på det ??? Sikker? På at jeg syklet? (ikke suklet) Golfen kjørte ned hovedgaten i Glostrup, og jeg så den da jeg syklet på sykkelveien som går gjennom byen. Jeg har jo besøkt http://www.vmax.dk mer enn en gang, så jeg kjente den igjen. Noe annet du lurer på? Da jeg kom hjem laget jeg wraps. :shake Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Location: CPH Google sa: Københavns Lufthavne Kanskje han ikke sykla på bærtur likevel? Men feil å spotte biler i andre land kanskje :p Er det noen som røyker strømpene sine her? Er bilspotting kun tillatt på E6 mellom Oslo og Eidsvoll eller noe? Hva sa google sa du? Kastrup??? Nå suller du fælt! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Noen som har PMS her..*host host* Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Var vel ikke noe spes med denne vel? Kjedelig/standard styling og enda kjedeligere farge. Mulig den har myye motor, ikke vet jeg, men slik den ser ut er den langt i fra spesiell og langt i fra featureverdig. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Var vel ikke noe spes med denne vel? Kjedelig/standard styling og enda kjedeligere farge. Mulig den har myye motor, ikke vet jeg, men slik den ser ut er den langt i fra spesiell og langt i fra featureverdig. Det er en 1999 GTI med Garrett-turbo og div. andre ting. Tviler på at det er over 300hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 syns fargen var spes og rå jeg:) ikke hver dag man ser.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg