zuhr Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 utrooooolig kult. Digger blått lys, hehe Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 utrooooolig kult. Digger blått lys, hehe Tør ikke forestille meg hvor harry datamaskinen din må være:D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Tør ikke forestille meg hvor harry datamaskinen din må være:D Pft, blått neon i PCen er jo et must.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 billigere på ebay ! slike plasmaskiver handlet en kompis av meg 4 sett fra ebay, for 90.- settet... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Tør ikke forestille meg hvor harry datamaskinen din må være:D haha, jeg driver nok ikke med noe casemod. Jobben betaler laptop til meg ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 det e jo bevist at ytelsen i pcen øker med 50% vist du har blått neon lys! men dette er ikke topic her! tilbake til min bil :D har montert grøftelys, men har ikke bilder. holder på å finne på noe lurt som jeg kan bruke til bryter! kommer bilder å sånn senere Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 har montert grøftelys, men har ikke bilder. holder på å finne på noe lurt som jeg kan bruke til bryter! kommer bilder å sånn senere Ta og koble de på gasspedalen, så slipper du at de lyser når du ikke kjører. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Ta og koble de på gasspedalen, så slipper du at de lyser når du ikke kjører. det var ikke en dum ide! men jeg har gjort noe helt genialt! skal lage DIY. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jeg gjetter på at du har brukt én av følgende til bryter: - en pedal - knapp for varmetråder i ruta - solskjerm (ned med solskjerm = på med lys :D) - trigger i nakkestøtte (cruise-mode = lys) - kamerabryter som styres med øynene - knipsebryter (aka lydbryter aka "clapper") - joystick fra den gamle C64'en - mindcontrol Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jeg gjetter på at du har brukt én av følgende til bryter:- en pedal - knapp for varmetråder i ruta - solskjerm (ned med solskjerm = på med lys :D) - trigger i nakkestøtte (cruise-mode = lys) - kamerabryter som styres med øynene - knipsebryter (aka lydbryter aka "clapper") - joystick fra den gamle C64'en - mindcontrol ingen av delene, men jeg har spart 1162 kr på å gjøre det sånn! (altså ikke brukt en dritt penger) bare gled dere. jeg synes det var helt genialt! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Kobla det på parklysbrytern..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Kobla det på parklysbrytern..? jepp.. du har vært på møller å sett prisen på en sånn bryter med muligher for tåkelys? jeg har bare modifisert min gamle! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Du får lage en DIY på det. Er møkk lei av 2 brytere allerede :D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Har en slik lysbryter til tåkelys foran og bak(altså den med to hakk) liggende jeg, kom med et bud på PM om noen er intreserte. Vet ikke om det er kjørelys på den, da den har sittet i en importert bil. Kan være bryteren eller det kan være at det ikke er noe rele som gjør at det ikke er kjørelys i de tyske bilene. Jeg vet ikke hva, men har i allefall en bryter her et sted! Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Veldig greit med orginal tåkelys-bryter hvertfall :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg