Gå til innhold

Komfort 18" vs 19"

Ranger emnet


Stomper

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen look, bare å legge ut bilder, trenger en liten pekepinn på hvor mye og hvor stort her, skjønner du;)

 

Det er jo enkli ikke noe å lure på i det hele tatt... :)

 

Justerbart er jo 10 ganger bedre uansett åssen en sammenligner det..

 

Tenk bare på hvor kjekt det er å kunne skru opp bilen på vinteren...

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 35mm senkefjærer og gule koni på min gamle, da var det en liten glippe mellom dekk (19") og skjerm. Ville senket mer om jeg hadde visst dette på forhånd. Enig i at dekket ikke skal forsvinne helt oppi skjermen, men burde ikke være noen glippe. Mener nå jeg :)

nå er det snaaaaart 45mm på din gamle:P hehe!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått prøvd 225/45/17 og 235/35/19 ... og det var stooor forskjell. Så nå heller jeg vel mot 225 eller 235/40/18. Av ren nysgjerrighet, hvor brede felger og dekk er det mulig å få på en Golf IV - utganspunktet er ET35 på felgene og 35mm senk.

 

Prøvd på samme bil!?? Med samme oppset mht understell!!???

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg angre på at jeg akkurat har kjøpt 8,5x19 med 235/35 ET 35 til fordel for noen mer vanlige 18" med 225??

 

NEEEEEEIIIII ;) :D

 

Belive me, når du ser hvor bra det blir, så angrer du aldri ett sekund.. :)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett åssen veiene er, så er det vel liten tvil om at 19" ser bedre ut enn 18", det er vi vel alle enige i??

 

Så er det jo opp til hver og en enkelt hva de vil kjøre på.. Men sååå store forskjellen er det ikke uansett.. Så det blir jo en etter min meining, en ørliten vurderings sak :D

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan tenke meg at 19" ser bedre ut enn 18".

 

Det med komfort kommer vel også litt ann på kjørestil også, eller? Skal vel ikke merke som mye forskjell ved dagligdags kjøring?

 

Husker jeg hadde 235/40 18" foran og 255/30 18" bak på min Audi A4.... ble advart om sporing osv osv.. men merket ikke noe særlig den gang!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår