Gå til innhold

Komfort 18" vs 19"

Ranger emnet


Stomper

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjører på 225/40-R18 Dunlop WinterSport M3 og det sporer ikke i det hele og det store. En kompis har en Golf 4 GTi med KW type 2 høyde og hardhetsjusterbart understell og 235/35-19. Bilen sporer en hel del ved gasspådrag, men det er bare sånn det blir med 220hk på forhjulene. Komforten derimot er helt upåklagelig, men det kan være fordi fjærer/dempere gjør en god jobb! De er justert til 1,5 turns av 2,5 mulige, der 2,5 er hardest.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha nye felger nå, så MÅÅÅ du da gå for 19".... Uten tvil.. Hadde dette på Golfen min jeg også, med 235-35-19, og justerbart senk... Gikk fin fint det..

 

Det du eventuellt taper på kjørekomfort, får bare stå tell spør du meg.. Fashion before function, er det ikke sånn a? ;) :D

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt både 225/35 og 235/35 på Golf IV, men merket ikke noen stor forskjell på disse. Tror ikke jeg merket forskjell i det hele tatt faktisk :wonder

 

Det måtte itilfelle kun ha blitt pga sporinga det da.....

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha nye felger nå, så MÅÅÅ du da gå for 19".... Uten tvil.. Hadde dette på Golfen min jeg også, med 235-35-19, og justerbart senk... Gikk fin fint det..

 

Det du eventuellt taper på kjørekomfort, får bare stå tell spør du meg.. Fashion before function, er det ikke sånn a? ;) :D

 

helt riktig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår