Omegamannen Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Grattis med "skal være stille jeg" du kan si hvordan bil det er selv. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Grattis med "skal være stille jeg" du kan si hvordan bil det er selv. hehe.. tja.. må vel kansje si hva det er og slenge ut noen bilder.. ;) kansje jeg bare skal "fortsette" med dette prosjektet her? ;) får se hva dere sier til det.. er jo ikke noe eget forum for denne bilen da.. ;) men bilder.. ;) *trylle* sånn.. som noen av dere ser er det en Corsa med en sykdom bakpå seg.. en stor svulst.. ofte kalt for Combo.. :) men morsom er den.. ;) mangler bare litt motor.. :) spent på å høre responsen.. Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 kjempe tøff mener nå jeg! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 joda.. mener jeg å.. ;) men får se hvordan den blir når den er ferdig.. ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmEgA cruiser Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 strøken omega må eg si.. ser bra ut.. :driving ser at listene på bakluken e lakkerte, men ikke resten.. skal det være sånn? hvis du må ha nye lykter, så anbefaler eg deg å kjøpe linselykter.. Corsa tuner skaffer de visst til en grei pris. og de grøftelysene.. e det sånne linser? har en som kjører omega her i bergen som monterte grøftelinselys på sin bil.. han har emblemfri svart nettinggrill.. han fikk tak i samme type netting i "løsvekt". han fjernet de orginale grøftelysene og den plastikken ved sidenav, klippet til netting og skrudde opp.. det ble faktisk ganske stilig.. men han monterte lysene ut til sidene i stedet for inn mot midten av fangeren.. hvor mye har du tenkt å senke bilen då? 40 mm senkesett? kan anbefale http://www.gatebil.eu for dere som vil ha lykter til opel omega, de har alt fra originale lykter til mørke linselykter,blanke lykter med angel eyes osv, har også div kit til karoseri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg