celispeed Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 *dobbel posting* *sorry* Siter - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celispeed Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Folkens, har lest hele tråden... og føler med dere. Men seriøst!!!!! Valg nr 1: Start en sikkelig kampanje for å ta fyren, samle mest mulig folk som han har svindlet (start gjærne en egen webside som folk kan melde seg på) Kan være greit siden han har vært på x'antall forskjellige forum. For å så bruke denne informasjonen til å anmelde han.... Så får man satt igang papirmølla... det fungerer hvis mange nok gidder å løfte fingeren. Valg nr 2: Tror de fleste vet hva dette er... mange har snakket om det og truet med det. Hvis man skal gjøre noe slikt så må man være litt lurere oppe i toppen at man ikke skriver det her. Skal man gjøre noe som ikke er helt etter "onkelsblå regelbok" så må man ikke gi ut informasjon som kan brukes av svindleren. Tror dere "onkelblå" gidder å bry seg om en vaneforbryter har fått en "vekkelse sermoni" fra noen. De kunne ikke bry seg mindre, hvis ingen gir de informasjon eller en grunn til å bry seg. Dessuten så er det så MANGE som har blitt svindlet, så hvis det er noen som bestiller/utfører en vekkelsessermoni. Så er det alt for mange for svindler/onkelblå til å peke ut den/de som er skyldige. Så gi ut minimalt med informasjon... så går det veldig bra. Så mitt forslag er: rensk opp tråden! :) Slik at ingen får problemer hvis en vekkelsesermoni oppstår. og lykke til :thumb Siter - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Så får dere heller mene hva dere vil om min måte å "ta" han på. Som han sier sjøl i første innlegg: Meg kødder du ikke med! Snakker vi hardbarka gængster? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Snakker vi hardbarka gængster? Hihi... Denne tråden er morsom! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 herregud hvor mange som blir dradd inn i dette da! Så han som starta hele svindel tråden er også svindlere nå?? Blir fort forvirret her ja.. Godt jeg somregel ALDRI handler brukt av private om jeg ikke har muligheten til å få det garantert fra f.eks posten hva som er på vei,eller møte personen privat! :) MEN vi skulle hjerne hatt karaktersystem her, for har hatt endel positive handler med andre her,og har solgt endel som andre sier dem er topp fornøyd med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Noen som har et reg nr på bilen hans da?? Så at noen på bimmers.no mente reg nummeret hans er HJ 47614 men veit ikke om det stemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eritom Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Så at noen på bimmers.no mente reg nummeret hans er HJ 47614 men veit ikke om det stemmer. Takk! Skal sjekke opp!! ;-) Siter 2012 Octavia RS TDi DSG 2006 Octavia RS 2.oTFSi 1999 Siliva S15 Spec R 1994 Galant "RWD 3.1TT" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Kjøretøyet er avregistrert.. Er en BMW 323i 1983 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Kjøretøyet er avregistrert.. Er en BMW 323i 1983 Hehe.. Begynner å bli ganske inviklet dette svindelstyret nå=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Har da lest 14 sider,ganske int lesestoff...verden har det berre bedre med ein svindler mindre!men som sagt,få ut fingeren...Volvo460R,skulle ikkje du besøke han? Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 virker som om svindel er veien å gå. kanskje jeg starter opp noe selv. ser ikke ut som noen tar seg bryet å gjøre noe med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 virker som om svindel er veien å gå. kanskje jeg starter opp noe selv. ser ikke ut som noen tar seg bryet å gjøre noe med det. Jeg har ivertfall anmelt saken hos politiet her hvor jeg bor. Håper/regner med andre også har gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 har det skjedd noe mer? ArildJr blei stille når han andre fortelte atte arild var en svindler selv, hæhæ Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 jaja veit det er en 6 år gammel tråd. men er det noen som veit åssen dette endte til slutt? ;) Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi v6 Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Har søkt litt på google kun på teamturtall navnet og har forbausende nok funnet en person med dette brukernavnet på en byggeforumside. Ble litt mistenksom da jeg så bilde av garasjen med 2 stk E30 bmwer i garasjen, kanskje bare tilfeldig men begynte å lure på om dette kan være samme fyren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg