Gå til innhold

Dillema.. hvilken roadster

Ranger emnet


Kebab gud

Anbefalte innlegg

vel .. hvis ikke noen finner en annen bil her til meg .. (som er billigere)

så står det mellom en ny Mazda MX-5 1,8 (ikke prøvekjørt) eller en importert BMW Z4 2,2.. (ikke sikklig prøvekjørt)

forskjelden er bare 50hester og 2sec til 100 :P men prisen er lik.. og Mazdaen har nybil garanti..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW Eos koster vel oppimot 400.000 ny ... skjerp deg..

Copen er ikke en en bil det er en sko..

jeg prøvesatt den copen som var på autofil messa.. kom faenma ikke nedi..

mange der som sleit med det

den er bare ikke laget folk folk over 170 .. hvertfall ikke noen som meg på 190+

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW Eos koster vel oppimot 400.000 ny ... skjerp deg..

Copen er ikke en en bil det er en sko..

jeg prøvesatt den copen som var på autofil messa.. kom faenma ikke nedi..

mange der som sleit med det

den er bare ikke laget folk folk over 170 .. hvertfall ikke noen som meg på 190+

 

OK. Det visste jeg ikke. Ante ikke prisen på Eos. Folkebilen er blitt overpriset.. Over 1.90 har du jo litt begrenset utvalg, ja.

Nye MX-5 er iallfall en del større i kupéen enn den gamle. Hvis det er den nye vi snakker om. Kn'æsj bil, sett bort fra Lexus-lyktene :P

 

Forresten, hva med BMW brødvogna? Eller kommer den kun i M-utgave. Nei, vent, brødvogna er ingen Roadster. Dessuten kun med 3.0 liter..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne ble vel 2 aar for gammel, men alikevel...http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=922312

 

ellers har vi den nydlige bilen her da :p

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=984613

 

enda en lit gammel... men veldig unik i Norge vil jeg tro.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1026672&template=jsida

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfaen er på grensa til ok for å si det slik ..

Ka er for homofil.. (altså ingen Ka, ingen Micra , ingen tigra)

og når det gjelder Audi TT ... aldri i faens livet om jeg gidder å kjøre en taksenka New beetle..

 

men dette er bra .. fortsett fortsett

(hadde faktisk glemt at TT var roadster.. men likevel .. ALDRI!)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfaen er på grensa til ok for å si det slik ..

Ka er for homofil.. (altså ingen Ka, ingen Micra , ingen tigra)

og når det gjelder Audi TT ... aldri i faens livet om jeg gidder å kjøre en taksenka New beetle..

 

men dette er bra .. fortsett fortsett

(hadde faktisk glemt at TT var roadster.. men likevel .. ALDRI!)

 

 

gaar en kjempe pen Rosa Street Ka med pusekatt motiv paa panseret her i distrikted, saa hva er homofilt med street ka? :roll:

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Street Ka med pusekatt motiv på panseret <- Det er homofilt.

 

Nei, det er macho at du tør :P

 

 

On Topic:

 

Er jo en grunn til at StreetKa ikke produseres lengre.

Du har egentlig ganske begrenset med bilmuligheter, kommer ikke på noe mer i farta. En Ariel Atom da? Eller en Marcos?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcos ALT for dyr .. er du gal man!

Atom er alt for upraktisk .. noengang sett en atom på vinterføre

desuten kommer man oppi 500.000 for en brukt Atom1 med 120 hester her i landet

 

Marcos er dyr.. Men så utrolig deilig bil! Og du skal lete lenge etter en annen i Norge ;)

Men, verditapet er vel stort, også. Så det blir vel iallfall 100.000 i tap på 2 år. Norge ødelegger Atom også, ja.

Når man er 1.90 høy, ikke liker eldre biler, og vil ha roadster, er alternativene ganske få. Roadster forbinder jeg med liten, lett og sprek, og når den blir for stor er det ikke en Roadster lengre, kan du si. Jeg tror alle Roadsterne er nevnt i denne tråden nå. Tenker så det knaker, men kommer vel ikke på noen flere.

 

Vent, Caterham, anyone? :P

Nei, det er ingen Roadster, langt mindre en bil..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår