Gå til innhold

Erfaringer med div. nettbutikker

Ranger emnet


Mds

Anbefalte innlegg

Har nå kommet så "langt" på bilen min at det er på tide for meg og mine planer å bestille styling, så jeg kan begynne å pusse bilen ned og gjøre alt klart til lakkering i løpet av den kommende sommerferien.. Men hvem nettbutikk skal jeg bestille fra? har funnet stort sett de samme delene jeg skal ha på "alle" sammen, og pris er stort sett det samme, så derfor lurer jeg på hvem nettbutikker dere har erfaring med er mest seriøse?

 

powerzone? her bestiller jeg nok aldri, hørt sinnsykt mye dritt om dem

 

maxam-tuning.no? Er disse gode? aldri bestilt noe derfra.

 

superstyling.no ? Aldri bestilt noe derfra heller. Men virker mindre seriøse i og med at dem ikke har noe tlf nr man kan kontakte dem på.. jeg finner det værtfall ikke på siden dems..

 

autospar.no har bestilt før, og fikk pakken meget raskt, har hørt det gjelder bare pakker dem har på lager som kommer raskt, ting dem må bestille tar veeeldig lang tid har jeg hørt, stemmer dette?

 

Og hvis dere har noen andre gode forslag på norske nettbutikker som selger styling/tuning, så skriv dem opp her, og erfaringa deres om dem :)

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

superstyling.no ? Aldri bestilt noe derfra heller. Men virker mindre seriøse i og med at dem ikke har noe tlf nr man kan kontakte dem på.. jeg finner det værtfall ikke på siden dems..

 

 

Jeg har ingen erfaringer med superstyling, men når flere og flere av stylingbutikkene velger å ikke oppgi telefonnr kan det ha en praktisk årsak. Jeg kjenner en som driver en konkurent av superstyling og etter å ha tilbrakt noen kvelder og helger med han har jeg stor forståelse for hvorfor de ikke oppgir telefonnr. Han satt med kunder på telefonen stort sett hele kvelden, og det hele toppet seg når det var en som klarte å ringe kl 01.30 natt mellom lørdag og søndag for å bestille styling, når vi var ute på byen. Alle stylingbutikkene i norge er relativt små firma med få ansatte og det tilfaller da mye arbeide og press på de som driver dette. Det jeg tror er veldig vanskelig for mange å forstå er at det som faktisk er vår hobby er deres jobb. Og intill kunder begynner å respektere privatlivets fred er det nok flere og flere som velger en slik løsning uten at det nødvendig vis betyr at firma er useriøst, men kansje bare har ett ønske om å få fri på normale helligdager og etter normal arbeidstid. Så prøv å vise litt forståelse for at dette tross alt er noens jobb, selv om det er vår hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaringer med superstyling, men når flere og flere av stylingbutikkene velger å ikke oppgi telefonnr kan det ha en praktisk årsak. Jeg kjenner en som driver en konkurent av superstyling og etter å ha tilbrakt noen kvelder og helger med han har jeg stor forståelse for hvorfor de ikke oppgir telefonnr. Han satt med kunder på telefonen stort sett hele kvelden, og det hele toppet seg når det var en som klarte å ringe kl 01.30 natt mellom lørdag og søndag for å bestille styling, når vi var ute på byen. Alle stylingbutikkene i norge er relativt små firma med få ansatte og det tilfaller da mye arbeide og press på de som driver dette. Det jeg tror er veldig vanskelig for mange å forstå er at det som faktisk er vår hobby er deres jobb. Og intill kunder begynner å respektere privatlivets fred er det nok flere og flere som velger en slik løsning uten at det nødvendig vis betyr at firma er useriøst, men kansje bare har ett ønske om å få fri på normale helligdager og etter normal arbeidstid. Så prøv å vise litt forståelse for at dette tross alt er noens jobb, selv om det er vår hobby.

 

Hadde jeg drevet et seriøst lite firma med relativt få ansatte hadde nok en jobbtelefon vært tingen. Skru av telefonen etter ønske eller da man er ferdig på jobb.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier vanligvis å se på kvaliteten på nettsiden for å få et intrykk av om firmaet er seriøst eller ikke. Har de ikke telefonnummer oppgitt vurderer jeg ikke å handle der. Det noen sier om at kunder ringer hele døgnet sier mer om seriøsiteten til firmaet en det sier om kunder. Er det en skikkelig butikk har de en firmatelefon med fast åpningstid. Bærer sidene preg av at de er laget for å være billig som mulig, er det nok ikke den beste butikken. Jeg tror de færreste handler fra en butikk som selger fra en palle i en sidegate, eller fra bagasjeromet på en bil. Likevell er det mange nettbutikker som har en kvalitet på dette nivået.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår