algaman Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hallo. Etter mye frem og tilbake av hvilken bil så blir den neste så var jeg idag hos Bergheim Autosalg i Åsane Bergen og bestilte meg en Opel Astra, eneste bilen jeg ikke har prøvekjørt. Hehe. Bilen er en flett ny 2006 mod Astra GTC, med 2.0Turbo 170hk, utstyrspakken ble Sport. Leveres originalt med 17" alufelg på sommer og 16" på vinter. Tok også med en populærpakke med CD\mp3 spiller og cruisekontroll. Av alle mulige farger gikk jeg for fargen som heter Papyrus, blir visst eneste i landet med denne kombinasjonen ;) og det syns jeg er kult. Får bilen faktisk allerede i neste uke og gleder meg som 1 unger :D Aldri hatt Opel før så blir spennende dette. Kommer masse bilder når eg får bilen til uken :) André Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Da var bilen ankommet, storfornøyd :D Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Grattis:) Pen bil, elsk og hat utseende.. Men jeg liker det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 oi oi drit rått!! Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 pen bil,med litt uvanlig farge ja:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Takker for positive tilbakemeldinger, kan ikke si noe annet enn at jeg er storfornøyd jeg, sinnsykt god og behagelig å kjøre. Er ikke en slk bil du ser over alt hver dag, og det er jeg veldig fornøyd med og :) mvh André Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hei.. Grattulerer med ny bil!.. Hvis du vil ha det litt ekstra gøy en dag.. prøv og holde inne sports kanppen i 10 eller 20 sec(husker ikke helt presist) da skrur man av ESP`n.. :driving Edit: flaks med skilt nr forresten! :P Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hei.. Grattulerer med ny bil!.. Hvis du vil ha det litt ekstra gøy en dag.. prøv og holde inne sports kanppen i 10 eller 20 sec(husker ikke helt presist) da skrur man av ESP`n.. :driving Edit: flaks med skilt nr forresten! :P Takker så meget. Jah har fått med meg den der sportsknappen, og jeg har prøvd å slå av esp`en, men ikke kjørt med den av :P . Har ikke prøvd å ta den helt ut ennå, det skal vell kjøres inn og greier? Snakker om skiltet, det var bare så vidt vi greide å få skilter på den før helgen. I forbindelse med at div forsikringsgreier er i streik og tull, så fikk vi nesten ikke forsikret den og dermed ikke skilter ut, men fattern slo til med de smågrå og ringte rundt, og med god hjelp av fattern og direktøren på Bergheim Auto så fikset de det for meg. Deilig å ha sine kontakter, hehe. Bilen kom klokken 12 fredag formiddag til Bergen og klokken 16.30 hentet vi an ut :D og det var en god følelse. mvh André Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hehe flaks a gitt.. :P ja kan være lurt og vente litt med råkjøringa til motoren er ferdig innkjørt ja.. hehe Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hehe flaks a gitt.. :P ja kan være lurt og vente litt med råkjøringa til motoren er ferdig innkjørt ja.. hehe Noen som vet noe om hvor langt enn skal kjøre før den er "innkjørt"? Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Noen som vet noe om hvor langt enn skal kjøre før den er "innkjørt"? Ca. 50-100 mil.. Opel "kjører" motorene i benk ca 50mil før motoren blir montert i bil også! Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ca. 50-100 mil.. Opel "kjører" motorene i benk ca 50mil før motoren blir montert i bil også! Okei, så det er ikke verre altså, har kjørt 45 mil siden fredag allerede ;) ble litt søndag og mandags cruising i ny bil jah :D Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 koser seg vel ikke med ny bil vel?? hehe.. :driving fikk prøve OPC varianten her for noen uker siden!! det var syyyyk bil det! :D Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 koser seg vel ikke med ny bil vel?? hehe.. :driving fikk prøve OPC varianten her for noen uker siden!! det var syyyyk bil det! :D Jah dt kan eg tenke meg, er sinnsykt fete de. Var OPC utgaven som fikk meg inn på astra i det hele tatt, men den ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt å spytte ut i ny bil som 19 åring for å si det sånn, hehe. Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 tenkte kansje denne filmen kunne være gæt og se hvis du har kjøpt deg en slik astra;) http://videos.streetfire.net/search/opel/5/C867A36A-BA6A-4341-A19C-CAD58AB97884.htm Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg