Gå til innhold

Min Opel Astra GTC 2006

Ranger emnet


algaman

Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Etter mye frem og tilbake av hvilken bil så blir den neste så var jeg idag hos Bergheim Autosalg i Åsane Bergen og bestilte meg en Opel Astra, eneste bilen jeg ikke har prøvekjørt. Hehe.

 

Bilen er en flett ny 2006 mod Astra GTC, med 2.0Turbo 170hk, utstyrspakken ble Sport. Leveres originalt med 17" alufelg på sommer og 16" på vinter. Tok også med en populærpakke med CD\mp3 spiller og cruisekontroll. Av alle mulige farger gikk jeg for fargen som heter Papyrus, blir visst eneste i landet med denne kombinasjonen ;) og det syns jeg er kult. Får bilen faktisk allerede i neste uke og gleder meg som 1 unger :D Aldri hatt Opel før så blir spennende dette.

 

Kommer masse bilder når eg får bilen til uken :)

 

André

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei.. Grattulerer med ny bil!.. Hvis du vil ha det litt ekstra gøy en dag.. prøv og holde inne sports kanppen i 10 eller 20 sec(husker ikke helt presist) da skrur man av ESP`n.. :driving

 

Edit: flaks med skilt nr forresten! :P

 

Takker så meget. Jah har fått med meg den der sportsknappen, og jeg har prøvd å slå av esp`en, men ikke kjørt med den av :P . Har ikke prøvd å ta den helt ut ennå, det skal vell kjøres inn og greier?

 

Snakker om skiltet, det var bare så vidt vi greide å få skilter på den før helgen. I forbindelse med at div forsikringsgreier er i streik og tull, så fikk vi nesten ikke forsikret den og dermed ikke skilter ut, men fattern slo til med de smågrå og ringte rundt, og med god hjelp av fattern og direktøren på Bergheim Auto så fikset de det for meg. Deilig å ha sine kontakter, hehe. Bilen kom klokken 12 fredag formiddag til Bergen og klokken 16.30 hentet vi an ut :D og det var en god følelse.

 

mvh André

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 50-100 mil.. Opel "kjører" motorene i benk ca 50mil før motoren blir montert i bil også!

 

Okei, så det er ikke verre altså, har kjørt 45 mil siden fredag allerede ;) ble litt søndag og mandags cruising i ny bil jah :D

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koser seg vel ikke med ny bil vel?? hehe.. :driving

 

fikk prøve OPC varianten her for noen uker siden!! det var syyyyk bil det! :D

 

Jah dt kan eg tenke meg, er sinnsykt fete de. Var OPC utgaven som fikk meg inn på astra i det hele tatt, men den ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt å spytte ut i ny bil som 19 åring for å si det sånn, hehe.

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår