Gå til innhold

Ny bil, 2003 S3:D

Ranger emnet


quik

Anbefalte innlegg

18K er mye penger, spes nå som bil, forsikring, nytt midtarmlene osvosv skal betales.. får se neste sommer kanskje;) Er ikke såå stygt me de originale hjulene heller da:P

 

Btw, har hørt at for å sette inn sub, så må man lage nye linjeutganger på spilleren elns? Noen som har gjort det? Har audi concert spilleren...

 

Edit: Har også sett noen s3'er med chromma sidelist, under døra.. Ser jævlig tøft ut.., noen som har peil på hvordan det gjøres? :)

2008 Audi S3

 

X 2003 Audi S3

X 2002 Audi A3 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18K er mye penger, spes nå som bil, forsikring, nytt midtarmlene osvosv skal betales.. får se neste sommer kanskje;) Er ikke såå stygt me de originale hjulene heller da:P

 

Btw, har hørt at for å sette inn sub, så må man lage nye linjeutganger på spilleren elns? Noen som har gjort det? Har audi concert spilleren...

 

Edit: Har også sett noen s3'er med chromma sidelist, under døra.. Ser jævlig tøft ut.., noen som har peil på hvordan det gjøres? :)

 

Sant at 18k er mye penger men. Det må til :) Ang. midtarmlene, hvorfor må du bytte? Midt er veldig løst, så hvis jeg setter litt vekt på det går det ned. Mye må du gi for nytt?

 

Sub er det jo originalt om du har BOSE, så du kan jo bare bruke den utgangen der. Hvis ikke så er det kanskje en ekstra.

 

Chromma sidelist må enten kjøpes sånn, eller så får du vel en lakkerer til å gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter ikke midtarmlenet, men fant ut at det ikke var noe midtarmlene da jeg satte meg i bilen for første gang og skulle kjøre de 260 milene hjem:( Hehe.. Kan trygt si at jeg ble litt sliten i skuldrene etterhvert:well

 

Har tenkt litt på A8 felger også, får dem jo ganske billig hos Sharif (ca 10k for 19" med dekk) Synes de felgene gjør seg ganske godt også..

 

Må sjekke litt mer om linjeutgangene, for jeg har merket et lite behov for mer bass, fort!! :P

 

EDIT: 3500,- for et nytt midtarmlene, umontert!!! dyre greier!!

2008 Audi S3

 

X 2003 Audi S3

X 2002 Audi A3 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter ikke midtarmlenet, men fant ut at det ikke var noe midtarmlene da jeg satte meg i bilen for første gang og skulle kjøre de 260 milene hjem:( Hehe.. Kan trygt si at jeg ble litt sliten i skuldrene etterhvert:well

 

Har tenkt litt på A8 felger også, får dem jo ganske billig hos Sharif (ca 10k for 19" med dekk) Synes de felgene gjør seg ganske godt også..

 

Må sjekke litt mer om linjeutgangene, for jeg har merket et lite behov for mer bass, fort!! :P

 

EDIT: 3500,- for et nytt midtarmlene, umontert!!! dyre greier!!

 

A8 felgene er nice på bilen ja. Absolutt riktig. Det med midtarmlene, trodde alle S3'er hadde det jeg ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår