Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Må vere drømmen å finne noko sånt da! Men eg hadde ikkje latt den gå på auksjon' date=' for å sei det sånn, uansett så mykje den er verdt...[/quote']

 

 

Det vil jo komme an på om en har råd til å betale ut dei andre arvingene, slik at en får kjøpt bilen ut av dødsboet da

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo komme an på om en har råd til å betale ut dei andre arvingene, slik at en får kjøpt bilen ut av dødsboet da

 

Det er sant, tenkte ikkje på det eg...

Likar bilen eg og, men ikkje så mykje at eg hadde kjøpt den på aksjonen om eg hadde hatt råd. Men å nesten få den i fanget, og når det er familiebil, hadde eg beholdt den om eg kunne.

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest HELE tråden nå vel??

 

Jesus for en fantastisk verden vi lever i. Mye deilig rundt om i landet. Blir vel rett på finn.no/veteran nå tenker eg.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel bare i USA at sånt kan stå uten at noen merker det...

 

forresten noen som vet hva slags bil som er til høyre på bildet? så fæl at den var tøff :D

 

DSCF8154.jpg

 

Det er en 1949 International Harvester Metrovan.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår