Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Utrolig rusta den var. Forøvrig et kjent fenomen på eldre Renaulter. Denne R15 er nokså sikkert en 72 modell, da den har Renault emblemet på panseret. Ser også at den har det i grillen, men dette kom ikke før 73.

 

Synes faktisk at Renault 15 er finere utsendemesig en Renault 17 egentlig........Er vel ikke noen som er enig men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no kan du få en lastebil - eller to gratis om man sjekker markedet og gis bort.

Lå netopp en Bedford lastebil og en Volvo på siden der og de befant seg i Lier kommune.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

30-talls GMC lastebil fotografert på Nesodden

248_4816.jpg

 

 

248_4817.jpg

Ford Mustang Cab fotografert på Nesodden.

så artig!:D begge disse tilhørte min familie (Min far), Cab'en gjør enda :)

 

Denne er under restaurering nå. pelt ned i biter og blir satt sammen igjen av en som kan det! :D

 

Motoren startet etter første vridning på tenningen. og bilen har stått der i over 10 år! DET er kvalitet det! :D

Og dette er sant, husker GODT hvordan den motoren låt med åpne headers liggende på en pall inne i verkstedhallen!

 

Motoren stod et annet sted (i den lange låven vettu turboknut!) og ble tatt inn forrige vinter

 

Vet at det jeg har quota er fra 2006, men følte jeg var nødt til å kommentere det!

Og fikk greit hakaslepp når jeg kom over dette, ikke helt forventet!

Bmw 730ia 92, 732i 82, MB 300TE 92, Galant GLSI 2.0 4x4 89.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår