speedfile Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Takluka mi har nå klikka helt, har hatt problemer med den helt siden jeg tok over bilen. nå vil den ikke legge seg flatt, går an å tilte den, men når jeg prøver å legge den ned blir den bare liggende skjeivt og jævli. går ikke inn lengre. Har ikke prøvd å kjøre den manuelt, men syns den virker så herpa at det ikke er vits. Noen som har prøvd å overhale ei slik takluke? Noen som har ei liggende? hele kassetten liksom. Motoren er helt i orden. helpme Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Du har PM ;) Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna_be Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 jeg hadde samme problemer med min, og det viste seg å være noen fester som var knekt. jeg fikk tak i en glass tak luke til 600kr, så jeg bytta:) mye lettere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg har oxo samam problem med min, jeg får satt den i "rånerstilling" men den vil ikke åpne seg bakover... noen som vet noe? Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 noone? Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Sjekket wirene der oppe eller? Kan være de som har slått seg vrange ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg har også taklukeproblemer. Takluka virker nemlig ikke! Er det mulig å montere sveiv, for når jeg sveiver med umbraconøkkel, åpner og lukker den seg fint. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 når jeg sveiver med umbraconøkkel, åpner og lukker den seg fint. Da høres det vel kanskje ut som det er noe galt med motoren din.. Null reaksjon på den når du prøver og åpne? Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Da høres det vel kanskje ut som det er noe galt med motoren din.. Null reaksjon på den når du prøver og åpne? Kan jo selvsagt være enten motoren, bryteren eller ledningsnettet til bryteren og slikt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Kan jo selvsagt være enten motoren, bryteren eller ledningsnettet til bryteren og slikt da. Det er nok en av disse tingene, jeg tipper ledningsnettet. Kupelyset er også meget dårlig. Jeg gidder ikke fikse det, og vil heller montere sveiv hvis det er mulig på denne bilen. Noen som vet? Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 ehm.. hvordan kommer man seg egentig opp der? :P Da mener jeg ikke bare opp til der hvor man kan "sveive" den opp manuelt, men opp i hele driten lissom! hehe. Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Vet ikke. Jeg vil bare montere en sveiv, men det leveres visst ikke. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Nei.. Men jeg kunne ikke gjort det uansett, for det er et eller annet som holder igjen! :\ Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 jeg har en komplett takluke med kasse liggende om det skulle være intressant...... send mail el.no Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Nei.. Men jeg kunne ikke gjort det uansett, for det er et eller annet som holder igjen! :\ Jeg tok ut dekselet med interiørlyset for å se om jeg kunne sveive opp luken. Det kunne jeg uten problem, og for å løse problemet med en syk motor, hadde det passet fint med sveiv. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg