unclebenz Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hei! Er det noen som vet nåkka om denne bilen: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1111122 Er det e kurant bil, eller? Takker for kommende svar!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Nei, en stylet bil blir vel aldri kurrant....spesielt ikke en stasjonsvogn med 90-talls-styling. S4 er jo normalt en frisk og rask bil, men denne er jo ikke helt frisk. Hva koster det å bytte luftmengdemåler? Hva er prisen? Rundt 100 000 kr? Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Luftmengdemåleren koster ca 1500,- Hvis jeg ikke tar helt feil så har denne bilen skiftet eier tidligere i vår. Her er annonsen fra tidligere eier: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=46343 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Nei, en stylet bil blir vel aldri kurrant....spesielt ikke en stasjonsvogn med 90-talls-styling. S4 er jo normalt en frisk og rask bil, men denne er jo ikke helt frisk. Hva koster det å bytte luftmengdemåler? Hva er prisen? Rundt 100 000 kr? Hvabehager??? De fleste S4 er hva, jo en avant! Ellers synes jeg bilen ser grei ut, om stylingen etter din mening kommer fra 90-tallet, hva så. Bilenmodellen er jo også fra 90-tallet. Skal man la være å kjøpe siden den ikke er "helt frisk"?? Det er dyrere å kjøpe nye dekk enn å kjøpe ny LMM, så jeg ser ikke problemet du fremhever. Om en helt OK S4 fra 1992 koster 100k, ja da er det ingen upris, heller billig siden det er 5-seter. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unclebenz Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hva er skifte intervalle for register reima, og hvor langt går en slik motor? Er 300000 km. langt eller tåle motoren det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hvabehager??? De fleste S4 er hva, jo en avant! Ellers synes jeg bilen ser grei ut, om stylingen etter din mening kommer fra 90-tallet, hva så. Bilenmodellen er jo også fra 90-tallet. Skal man la være å kjøpe siden den ikke er "helt frisk"?? Det er dyrere å kjøpe nye dekk enn å kjøpe ny LMM, så jeg ser ikke problemet du fremhever. Om en helt OK S4 fra 1992 koster 100k, ja da er det ingen upris, heller billig siden det er 5-seter. Jeg svarte bare på spørsmålet :assman Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg