EvoLotus Replica Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Får se om det blir noen bilder seinere. Blir muligens 2,4 turbo JMA style:) Glassfiberskjermer og panser står høyt på listen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Fin bil! Manta er jo helt genialt:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoLotus Replica Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Takker:) Grei sladdebil på 80-90 tallet, men i disse dager er det dyre riskokere som gjelder. Synd egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 kan sladde like fint med en manta, må bare lære deg å kjøre bilen sikkelig + ha litt pulver ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoLotus Replica Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 kjøringa går det fint med, er verre med pulver.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjone Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Helt rått og se sånne gammle bilder:) Har altid sagt at jeg har blitt født for seit! Her jeg kommer fra er det bare ny audi og riskokere som gjelder, trist. Er artig og se mantaer uansett om de er styla til det ugjennkjennelige eller ikke, selv foretrekker jeg mest mulig orginalt som feks gte/gsi i200 og 400, men gammal opel er og blir gromt :) Har ikke noen flere bilder av bilen sånn den står nå? Siter Biler: 78 Ascona B 2 dørs c20ne bruksbil, 77 Opel Manta B c20let sommerbil, 74 Opel Kadett C Coupe prosjekt (Fått ny eier), 86 Manta B GSI Chevy ls1 tprosjekt solgt. 77Ascona B c20let EDS 3+ omygd til 2.4i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg