clapton Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg vurderer kjøpe meg en a4 1.9 tdi 98mod, bilen har nettopp pasert 245k km. alt i forstilling samt regreim er byttet.. det sitter justerbart kw understell, 9"felger, nye hjullagere, nye bremser med redstuff klosser, s4 frontfanger samt bredda frontskjermer, sportsint. fått en pris på 115k, er det en grei pris selvom den har rulla 245? er det noen kjente svakheter med de motora eller andre ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Synes 115 000 kroner er rådyrt for en 8 år gammel bil som har drosjekilometer på en kvart million. Er det gjort noe med motoren? Det hjelper ikke om det er 9 tommers felger hvis dieselpumpa eller servopumpa er sliten. Da fyker tusenlappene! Det er masse svakheter på en bil som har gått langt. Har eieren fulgt servicer? Olje på girkassen, gass på klimaanlegget osv er ting som må byttes når kilometeren når et høyt nivå. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clapton Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 ja synes det selv er litt dyrt. ja toppen ble overhalt for 40tusen siden, den har fulgt alle servicer, nettopp eu godkjent, alt av foringer og hjullager er også byttet. servopumpa er byttet faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ironside Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Jeg anbefaler å koste på en NAF-test, hvor de sjekker alle detaljer, om den er omlakkert, tykkelse på lakken++ Den koster ca 1500,- om jeg ikke husker helt feil, men det er det verdt når det dreier seg om en bil til 100000,- mener nå jeg. Da vil de samtidig vurdere prisen og sannsynligvis si at den er noe høy:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clapton Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 da har bilen tatt turen innom en naf test, kom meget bra ut.. prisen antydet dem til 110k pga alle nye deler samt veldig bra motor i forhold til km stand.. forsterket zf servopumpe også nå.. da blir det handel på meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Se Mew sitt innlegg i denne tråden. Det må være et mye bedre kjøp. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=120146 Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg