martinmei Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hei, er det noen som vet hvor man kan få gjort en G lader overhaling på østlandet (Oslo)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 spør poloclassic. han vet sine saker, og har peil så det holder. han bor sentralt i oslo, men detaljene kan han gi deg selv :) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Send meg en PM, så kan jeg sikkert hjelpe deg med noe Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 jeg vil bare støtte oppunder Selbekk's anbefaling ! flink kar som vet hva han driver med. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 search search search!:assman Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ville vurdert ss tuning også, 5300 for overhaling altså 100kr mer en frode men er jo kjekt med kvitering ved salg av bil og liknende også! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Om du vil sende den til Bergen så kan jeg overhale den også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ols3n Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 er det mulig å overhale sjøl ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Selvsagt går det an, men regn med at bruker mer enn ett komplett overhalingskit før alt sitter som det skal. Du bør også huske på at det ikke er marginer for feil inne i lader, går du feil vil det i værste føre til totalhavari, både av motoren og laderen. Prisen for en overhaling, er ikke så mye høyere enn prisen på et overhalingskit Litt mer info The reason I stopped selling full rebuild kits is that out of all the kits I sent out very few people fitted them correctly and it was usually the second attempt before they correctly rebuilt it. By the time they had spent the time and money of doing it twice they had spent more than having it rebuilt. I also had quite a few chargers sent to me what had been stripped and the owners either had damaged them in the process of stripping/rebuilding or found damage that they were not expecting. It is far easier for me to rebuild a unit in house with all the tools and knowledge of the processes needed to build a reliable unit than to spend three hours on the phone directing someone on what they should be doing or repairing damage done to the unit needlessly. I'm not saying not to rebuild it, but be very aware of what your doing/not doing and are very selective to what parts you use many generic components will fit, but very few work for any period of time. My oil seal manufacturer describes the G-lader as one of the harshest applications for a seal, her words were 'Imaging being swung around by you feet at 10000rpm, in a air pressurised room whist being pumped full of hot liquid whist pivoting on a metal pole though your midrift.... Your job is not to be sick for at least 20,000 miles worth of service hours.. basically thats what the oil seal has to endure!' All the parts are as good as what is in the charger as OE, but none of the components are uprated barring the wider belt, which is fine if you do not intend to run a smaller pulley. The downfall of these kits are the oil seals. '5 Shaft Oil seals: orig. with VW-and Goetze-Logo'. Although they are original VW have not produced these seals since 1997 so any seals that have the orginal VW logo on are well past their shelf life date and at least ten years old. This means the seals are perished and not as supple as they should be even before they have turned one revolution in the charger. We have a delivery of seals that are manufatured fresh every 2-3 months to ensure we do not have seals sitting on the shelf perishing. My seals have a three year shelf life. We were offered a bulk of VW seals for little money a few years ago, but prefer to use fresh ones made to our own spec. Material specs and manufacturing processes have come on leaps and bounds since the OE ones were made. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Polo Classic kan vel gi en slags kvitering viss du sende kviteringer for overført penger til han og han signerer. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Noen her som vet hvordan overhaling av rotrexkompressorer gjøres? Evt. hvor det kan gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ols3n Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 trur jeg sender det bort jeg da :P men må man bytte dyser å slikt vist man porter å skifter kam ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 trur jeg sender det bort jeg da :P men må man bytte dyser å slikt vist man porter å skifter kam ? Du er litt i grenseland. Kommer litt an på hvor vass kammen er, men må minimum ha 3,5 bar fpr. Bruttern har 65mm hjul, custom asymetrisk kam på mine mål og grenrør. Vi kjører med 315cc dyser og 3 bar fpr. Med bare chip og ladehjul brukte vi orginale dyser og 3,5 bar fpr Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Romlepung Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Ville ikke sendt til ss-tuning.. Jeg prøvde og kontakte de, og sende mail, men var ikke noe svar og få, og har hørt endel "ymse" om de.. Fikk tak i nummeret til frode, ringte han, fikk adresse med en gang, Flott levert, Polo Classic Siter Golf II 1,8 Turbo Corrado 1,8 Turbo W210 280 4-matic W124 300te 4-matic W123 200te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg