Gå til innhold

Romlepung

Bruker
  • Innholdsteller

    29
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Romlepung

  • Bursdag 08/27/1988

Contact Methods

  • Bosted
    Larvik

Romlepung's Achievements

  1. Jeg kjente på den nederste slangen når bilen stoppa, og den var vesentlig lavere temperatur, så bestilte ny termostat i dag. Så får se om dette hjelper :)
  2. Det er verdt forsøket, men er bare når bilen har stått en stund på tomgang, eller ved kø-kjøring. Nå i varmen er det også når jeg stopper bilen og skal prøve og starte den igjen etter 2 minutter, virker som om det blir for varmt. Er det en føler på bilen som gjør at vifta skal starte etter at motoren er stoppa hvis det blir for varmt i motorrommet?
  3. Hei:) har en 99 mod w210 e280 4-matic som stopper når den står på tomgang ( når den blir varm) Må da vente 10-15 minutter for å få start på den igjen. Noen som har noe forslag ?
  4. Angående startingen av bilen, ville jeg prøvd og byttet kaldstartrelè. Det er ihvertfall en vanlig løsning på det problemet :)
  5. Har fått en rar knirke\pipe lyd i bilen, det høres ut som det kommer fra mellomaksel\ aksel fra fordelingskassa og fremover, var litt vanskelig og høre, da lyden forplantet seg veldig. Kan det være noen av foringene i mellomaksel ? Noen som har noen tips, eller vært borti lignende ?
  6. hei, har en w 124 88mod, 300e 4matic. problemet er at det girer "fort" altså, jeg har nådd 4. gear når jeg har passert ca 40 km\h. noen forslag? jeg får heller ingen respons om jeg prøver kickdown. har byttet kickdown relè, uten hell. kan det være noe med vacuum ? takker for svar
  7. Nå var det vel ikke snakk om hva dere mente om det, men hvordan? Det er ikke noe problem og sette dumpventil på den. Du må selvsagt få tak i et t-stykke som du kan "sette" inn på intercooler røret. Også må du splitte den øverste vakumslangen som går inn på innsuget, altså sette et t- stykke på den også. Den slangen som er over tomgangsregulatoren. Den slangen du splitter der, setter du på dump-ventilen. :)
  8. Golf 2 16 v som ikke starter. Det er ikke gnist på plugger, Tenner kun en gang når jeg "skrur" av tenninga etter og prøvd og startet den. Har byttet coil. Noen som har vært borti noe lignende ? Kan det være hjernen som er gåen ?
  9. okey, takk så mye for hjelpa, da skal jeg prøve det etterpå, og se om det blir noe greie på. .;)
  10. Vet ikke om du har fått tak i fanger, men de har det på tmtuning.com
  11. Okey, da skal jeg prøve det i morra, men hva slags innmat var det du gravde ut ? av orginal fangeren ?
  12. hallo, Morten ;) Jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve "pakke" inn jernet med glassfiber, sånn at det sitter ordentlig. Får se åssen det blir i førsteomgang, så får jeg heller kjøpe en ny, hvis ikke det blir no greie på det. i morra blir kanskje bilen lakka da.. ;)
  13. Hei har en diedrich rs2 fanger til corrado, men det er ingen fester inni fangeren. er bare to "vinkler" på hver side av fangeren, rett ved skjermene, noen som har vært borti noe lignende før ? eller har noe forslag til hvordan jeg kan få montert den ? Mvh. Ole thomas
  14. Lurer på om ikke jeg skal kjøre bort og bestille meg et par sånne ja. Lurte på og prøve LED blinklys i skjermene, bare for og se åssen det blir =)
  15. Hvis du ringer inn til Møller, kan de fortelle deg merkingen, Var ganske lettvint, Er ikke helt sikker på hvordan det var. Men øverste reimhjul, har et merke, Det skal ligge Plan med toppen, Mot høyre. Hvis du ser mot reim-hjulet. Også tar du av den proppen på gear- kassa og Også drar til du får frem et merke der, så skal det være i orden, Kan være greit og dra motoren rundt et par ganger for og dobbeltsjekke at merkene er som de skal etter noen turn.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår