Gå til innhold

n0stra: 03 Honda Civic Type-R - prosjekt "utadæsjælopplevelse"

Ranger emnet


n0stra

Anbefalte innlegg

Hmmm en stund siden man gjorde noen oppdateringer her tydeligvis.

 

Uansett, i månedsskiftet februar/mars leverte man bilen inn til Bjørnstad bil for tuning på deres dynapack. Der gikk det kjapt 4 timer som ga meg et stort glis etterpå :) Økning på nesten 50Nm rundt 5000rpm blandt annet og en mye jevnere kurve med økninger over hele linja.

 

Mugen leppa og grillen ble montert for 2 uker siden, ny orginal rød H for den nye grillen ble bestilt og har ankommet. Klarte også å få tak i de orginale diskantholderne fra den amerikanske Si utgaven av bilen min siden jeg nå har bestilt meg et noe bedre anlegg til bilen (et lite lett anlegg, ikke no unødvendig vekt her nei). MB Quart sitt referansekitt blandt annet.

 

Bestilt litt mer varer fra japan også; mugen pedaler, mugen oljelokk, mugen radiatorlokk, mugen bensinlokk, mugen thermostatswitch, mugen thermostat, spoon magnetiske plugger og no annet stæsj. Siden jeg har rota bort metallemblemet til mugen grillen min måtte jeg bestille en ny slik også.

 

Ellers er resten av trimplanene mine lagt på is til neste år og prioriteringene kommer til å være å få på de progressive fjærene, stive opp under bak, få på stålslangene til bremsene samt nye skiver og padder fra Hawk. Tror det lønner seg å prøve den ut dette året før jeg evt setter igang med noe mer. Spoon/Nissin 4 stemplers kalipper er også satt på ønskeslista, må bare finne ut om de passer med 16" felger. Rota Boost/Advan RGII felger i gull til banebruk sammen med evt Toyo R888 er også planlagt innkjøp strax.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår