Naila Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 heisann! Har oppdaget at det svetter litt servo olje fra styresnekka, hva kan dette skyldes, er det en eller flere tetteringer som er gåen ? Evt hva bør man foreta seg? Tenkte jeg skulle få fiksa dette, så takker for kloke svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 har du sjekka slanger og alle kobberrringene som sitter i banjoene? hvis du vasker den ren er det kanskje lettere å se hvor lekkasjen er. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ska ta en skikkelig motorvask og se etter.... Tror 18"R ble litt for mye å flytte på for stakkars zf-servoen ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tuning Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 servoen min lekker, men det er simmeringen på akslingen som går fra rattet som er gåen... men ganske lett å skifte... må bare begynne :P Siter 86- Volvo 240 GL (B230FT, chip, 16t) Prosjekt/bruksbil 88- Volvo 740 GL STV (D24) Bruksbil 86- Volvo 240 GLE (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 vask rent pumpa å tannstanga(IKKE SNEKKE det har du ikke på 240!) helt sikkert pumpa.. du får kjøpt tetninger å O ringer på volvo Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 snekke har man på 140/160. tannstag er vel "et par" hakk bedre enn snekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 snekke er noe bilindustrien slutter med.. er bare tyngre kjøretøy som har sånt tull enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 snekke er noe bilindustrien slutter med.. er bare tyngre kjøretøy som har sånt tull enda... Ok, tror jeg klarte å infinne meg i at jeg ikke har snekke, så lite vits i å poengtere det locked. Men da får jeg vaske rent og la bilen stå å dure og se etter hvor det er lekkasje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ok, tror jeg klarte å infinne meg i at jeg ikke har snekke, så lite vits i å poengtere det locked. Men da får jeg vaske rent og la bilen stå å dure og se etter hvor det er lekkasje... var ikke deg jeg kommenterte.. men posten før ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg