lars-frr Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Kjørte ut fra skolen i Nydalen idag, pluteslig sto deten ekstremt gjennomført 3 golf i en buss lomme. Kjørte forbi den og han fulgte etter :) Spec som jeg da tror: Golf 3 må ha vært vr6 Rondell 9x16 Cleanet bakluke Et eller annet slags pent body kit, fikk ikke lagt merke til hva det var, mulig at bakfanger var org. Bur baki Badlook foran Fargen var blå lilla, så meeeget pen ut. Sjeldent man ser så strøkne golfer. Veldig gjennomført å rå. Hadde følge ut på e6 eller hva den veien heter, han dro godt ifra meg :) Har et sykt dårlig bilde som jeg kan legge ut.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Kjørte ut fra skolen i Nydalen idag, pluteslig sto deten ekstremt gjennomført 3 golf i en buss lomme. Kjørte forbi den og han fulgte etter :)Spec som jeg da tror: Golf 3 må ha vært vr6 Rondell 9x16 Cleanet bakluke Et eller annet slags pent body kit, fikk ikke lagt merke til hva det var, mulig at bakfanger var org. Bur baki Badlook foran Fargen var blå lilla, så meeeget pen ut. Sjeldent man ser så strøkne golfer. Veldig gjennomført å rå. Hadde følge ut på e6 eller hva den veien heter, han dro godt ifra meg :) Har et sykt dårlig bilde som jeg kan legge ut.. denna? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Den var det vettu :) Spec på den ?? Fangern var bare cleanet ja, så ikke det i farta. Men denne likte jeg veldig godt :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Den var det vettu :) Spec på den ?? Fangern var bare cleanet ja, så ikke det i farta. Men denne likte jeg veldig godt :) Har ikke noe specs på den. Veit bare at den var med på Halden treffet 14mai. utrolig fin bil. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Er en GTD d der.. 75 diesel hester tror jeg. Er en prosjekt tråd her et sted.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Glem det a. Ikke F om det er 75 gamp i den der. Da må det være den mest trimma GTD jeg har sett. Jeg har 90 hk og var ikke i nærheten. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 5-bolta felger sier vel gti/vr6 på en 3er....blah Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 5-bolta felger sier vel gti/vr6 på en 3er....blah Stemmer det... GTI og VR6 har 5 bolter. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 For det første er bildet tatt av meg, så hvor du har fått tak i det er jo ikke så vanskelig å vite. Det er en VR6. Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Ikke din bil vel Norwegian Vr6 ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Det er en som heter Morten som eier den der. Det er en VR6, og IKKE 75 hk GTD.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Er en GTD d der.. 75 diesel hester tror jeg. Er en prosjekt tråd her et sted.. Tror du tenker på en annen en, som står i Lunner.. http://dev.sparklingblue.net/galleri/showimg.php?file=/treff/VACN/IMG_0529%20copy.jpg Tipper dette er samma, og da er det i tilfelle en VR6 med div modifikasjoner som så jævli gjennomført ut i fjor sommer når jeg så den.. Kom sammen med Plastikkraketten og den Jetta VR6en som vinner mye på VACN-treff.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Møtte forresten samme golf idag i bogstad veien, da hadde den følge av en hvit golf 3 som også så gasnke kul ut. Han la merke til meg, men jeg rakk ikke å hilse :) peen golf altså Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Ser ut som en kul hvit og blå i bakgrunnen på det bildet og.. Noen som har bilde av hele? (Sorry hvis det ødelegger tråden, si ifra så fjerner jeg det) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Den hvite og blå er en steintøff Golf 4, mener den var på Halden-treffet til VACN eller hva det var.. @lars-frr; Plastikkraketten..? http://dev.sparklingblue.net/galleri/showimg.php?file=/treff/VACN/IMG_0524%20copy.jpg Mener jeg så den mellom Lena og Reinsvoll for noen uker siden.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg