mexxor Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 akkurat. kjøp deg en "erstatningstank" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 En ting er å sløse med bildeler, en annen ting er å sløse med kropsdeler.. såe, hvis du har enda en tank så setter du selfølgelig den på :) Bensintanker er ikke akuratt det som ødelegges mest i bilcross heller, da ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gork Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Fyll tanken full med bensin å sveis før helvette, va det nå problem!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Sløse med deler? Er NULL problem å få tak i en ascona b tank, og vit det at om du tapper den ned for bensin, vil nok gassene som blir igjen, eksplodere når du starter å sveise. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Du sier at deler ikke vokser på trær og samtidig at du har en reservedels bil??? Kan ikke tenke meg en bedre anledning enn dette til å "bruke opp" tanken fra resevedelsbilen. Mye jobb med å tilpasse en båttank? I forhold til å demontere den defekte tanken, tømme den for bensin, fylle den med vann, sveise i gjen hullet, tømme den for vann, tørke vekk vann-restene og montee den på plass igjen???? Nå er ikke jeg noen bilekspert, men her er det mye som skurrer... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 fyll den me vann og raporter til oss om det gikk å sveise den ;) eller, du gjør det sikkert, og handler deg en ny tank,.. Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 jaa jeg veit d, men det er et helvette med å lage en kasse til den daa...så hvis jeg bare får sveiset den orginale så tjener jeg en del penger og tid kan ikke se hvordan du skal TJENE penger på dette. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg