nomix Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Jævla nice Christian! :o Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 .jpg[/img][/url]liten update: Ikke noooe Glacius her nei :P Iallfall i mine øyne. Men, anyways, utrolig bra mod. Høyttalerene, NOS (Holley) flaskene, carbonfiberen, alt er FETT. Er frontfangeren Evo VIII inspirert? Iallfall, fet modd. Hvordan gjøre en fet bil enda fetere :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Mulig de har hatt samme inspirasjonskilde;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg vill si at Glacius og neon sin modd var ganske like.. Men veldig bra jobba neon:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 good job. litt lik gracius som flere nevner, men det var bare på noen områder heldigvis. han som hadde laga den rød astra'n som ble nevnt tidligere her: DAMN den var feit! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Dere som sier at den er lik Glacius sin, det har bare blitt brukt samma resursbilde. Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Dere som sier at den er lik Glacius sin,det har bare blitt brukt samma resursbilde. Åja.. kanskje derfor vi sier di er like på noen steder ;) :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Du er bare blitt helt syk å modde siden sist jeg så en av dine.. Keep it up.. Så når du vell toppen ganske fort.. :) Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hei!en concept fra meg:) brukt litt tid på denne, og er kanskje ikke heeeelt ferdig enda:D ORG: liten update: HIGH RES: http://smg.photobucket.com/albums/v243/etredve/?action=view¤t=opel_astra_spyderBILDE.jpg Her fant jeg en som ligna fint på din;) http://www.carandmodel.com/gallery/hot_import_nights_los_angeles_hin_20060819-cars/adf?full=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evlenol Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hei!en concept fra meg:) brukt litt tid på denne, og er kanskje ikke heeeelt ferdig enda:D QUOTE] Huff, jeg har vært flue på veggen på dette forumet en stund, men nå måtte jeg bare registrere meg.. Denne "konseptbilen" så rett og slett helt grusom ut. Den er rett og slett harry! Så beklager at jeg er ekstremt negativ til den, men så mener jeg også at når man legger ut slike photoshop-jobber til kommentarer så må man også ta med seg de negative.. Og det er akkurat det du får fra meg nå Siter VW og Toyota.. Gud forby..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hei!en concept fra meg:) brukt litt tid på denne, og er kanskje ikke heeeelt ferdig enda:D QUOTE] Huff, jeg har vært flue på veggen på dette forumet en stund, men nå måtte jeg bare registrere meg.. Denne "konseptbilen" så rett og slett helt grusom ut. Den er rett og slett harry! Så beklager at jeg er ekstremt negativ til den, men så mener jeg også at når man legger ut slike photoshop-jobber til kommentarer så må man også ta med seg de negative.. Og det er akkurat det du får fra meg nå Smaken er som baken, delt i to;) Vi som driver mye med Photoshop syntes slike modder er kule, da det er veldig mye tid og energi i de. Vi driter i om de er harry, så lenge de er bra utført, alt er tross alt LAGET FRA SCRATCH.. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evlenol Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jo, jeg har skjønt det.. at dette er siden for de som virkelig liker at biler ser helt forferdelige ut.. hehe.. Jeg begynner å gjøre meg tanker som "det er vel kanskje en grunn til at bilen ble produsert sånn som den ble i utgangspunktet".. ;) Siter VW og Toyota.. Gud forby..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jo, jeg har skjønt det.. at dette er siden for de som virkelig liker at biler ser helt forferdelige ut.. hehe.. Jeg begynner å gjøre meg tanker som "det er vel kanskje en grunn til at bilen ble produsert sånn som den ble i utgangspunktet".. ;) Altså, man gjør det for å se hvor langt man kan dra det! Det er i utgangspunktent utrolig bra gjort å kunne gjøre om helt daue flate farger om til en frontfanger eller et skjørt! Få se en modd fra deg da vel;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evlenol Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hehe, en modd fra meg ja.. Jeg kan nok dessverre ikke sånt. Jeg er enig i at noen av de som lager modder her, for eksempel han som lagde modden på den Opelen i denne tråden, er veldig flinke med Photoshop. Men det blir noe av det samme som å si at Megadeath og Dimmu Borgir er flinke til å spille, men resultatet er likevel grusomt... Og i musikken, som i bilverdenen, er selvfølgelig også smaken som baken.. Men jeg er litt mer tilhenger av små endringer hvis man skal modde.. Minimalistisk, ikke i den forstand at man "cleaner" med å fjerne emblemer og dørhåndtak, men i den forstand at man ikke ødelegger bilen når man styler den.. Siter VW og Toyota.. Gud forby..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Hehe, en modd fra meg ja.. Jeg kan nok dessverre ikke sånt. Jeg er enig i at noen av de som lager modder her, for eksempel han som lagde modden på den Opelen i denne tråden, er veldig flinke med Photoshop. Men det blir noe av det samme som å si at Megadeath og Dimmu Borgir er flinke til å spille, men resultatet er likevel grusomt... Og i musikken, som i bilverdenen, er selvfølgelig også smaken som baken.. Men jeg er litt mer tilhenger av små endringer hvis man skal modde.. Minimalistisk, ikke i den forstand at man "cleaner" med å fjerne emblemer og dørhåndtak, men i den forstand at man ikke ødelegger bilen når man styler den.. :deng DE bli berre for domt.. *sette på in death's embrace* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg