Gå til innhold

GTI list, tåkelys

Ranger emnet


TD POWER

Anbefalte innlegg

Noen som har venstre gti list og tåkelys og selge meg ?

Noen som vet hvor man kan få tak i orginal/uorginal g60/gti side list, den som går helt nederst under døra ?

Og hvor finne billige Tåkelys?, 1200,- på autospar syns eg va litt vel mye..

Og den søte lille bakspoileren ?

 

Takker for svar.. :)

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har venstre gti list og tåkelys og selge meg ?

Noen som vet hvor man kan få tak i orginal/uorginal g60/gti side list, den som går helt nederst under døra ?

Og hvor finne billige Tåkelys?, 1200,- på autospar syns eg va litt vel mye..

Og den søte lille bakspoileren ?

 

Takker for svar.. :)

1: GTi list, vil det si den smale lista på døra som det står GTi på siden på?

 

2: G60 sidelist er som jeg forstår G60-skjørt, og dette får du kjøpt hos Møller og Autospar blant annet. Kan også være mulig å oppdrive på et høggeri.

 

3: Tåkelysen fra Autospar er vel ikke å anbefale, da dette er av merket JOM. Sprekker og dugger for det minste. Men du kan jo såklart være heldig.

 

4: GTi-takvinge finner du vel hos huggern om du er heldig, ellers er det jo bare å lete rundt, ringe på Norsk Bildelesenter osv.

 

Egentlig er vel alt noe du kan finne på din lokale hugger, eller om du tar deg tid til å lete litt rundt på internett osv.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: GTi list, vil det si den smale lista på døra som det står GTi på siden på?

 

2: G60 sidelist er som jeg forstår G60-skjørt, og dette får du kjøpt hos Møller og Autospar blant annet. Kan også være mulig å oppdrive på et høggeri.

 

3: Tåkelysen fra Autospar er vel ikke å anbefale, da dette er av merket JOM. Sprekker og dugger for det minste. Men du kan jo såklart være heldig.

 

4: GTi-takvinge finner du vel hos huggern om du er heldig, ellers er det jo bare å lete rundt, ringe på Norsk Bildelesenter osv.

 

Egentlig er vel alt noe du kan finne på din lokale hugger, eller om du tar deg tid til å lete litt rundt på internett osv.

 

 

GTI leppe fremme.. venstre :)

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår