Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Vet du hva, jeg tenkte på AKURATT den samme ledningen i går. Jeg har forgasser ledningsnett på min motor. Og når jeg hadde forgasser en gang i tida så stoppa jo motoren når du tar av den kontakten som du snakker om. Så jeg har jordet denne!! Så da vet jeg jo at det er problemet!!!! TAKKER! Må skjekke dette ASAP jeg nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hehe ingen problem, er lett att det går litt fort i svingen! Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 var det feilen?? håper virkelig det... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Jepp det var feilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Så flott, vårmønstring! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Så flott, vårmønstring! :D Ja nå ble vel du glad:P hehe Det er verre med været..men jeg skal prøve og komme meg dit:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hva er det med Volvo og irr i sikringsboksen?! For det første. Bror sin 242 har ikke sikring #13. Er bare 12 kurser i den bilen. Er en '77/78 regga i 78. Syns det irrer i alle volvoer jeg har vært borti. Må da være noe fukt som samler seg inne i a-stolpen?! Viste seg å være sinnssvakt dårlig kontakt på den kursen blinkerserne går på. Og den sikringsboksen ble rengjort en gang i løpet av de siste to årene. (Før forrige PKK). Snodige greier. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Det er ikke noe irr i min sikringsboks vertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg