Gå til innhold

F..n, en som krasja i meg

Ranger emnet


Johnsen

Anbefalte innlegg

om du har msn kan jeg sende deg der.

 

har msn ja... finner adressen innpå profilen min og. Men her er den allikevel :op he_joh2@hotmail.com tar kveld nå... har skrudd på bilen i hele dag. Fikk plukke alle de delene jeg ville ha. så lenge bilen triller og de får den på henger/lastebil så var d greit...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke dette? Får dere ikke beholde bilene deres?

Når jeg ble påkjørt bakfra og reparasjonene ble anslått til nesten det dobbelte av bilens verdi, fikk jeg bare penger for bilen (markedspris) pluss at jeg fikk beholde bilen som de anså som vrak, selv om den var kjørbar. Kontantoppgjør tror jeg de kalte det. Skjønner ikke at flere ikke engang får plukke av deler?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt med forsikringstype og forsikringsselskap men stortsett så fastslåes skadene på bilen av en takstmann. Overstiger denne 60% (eller var det 80%) av bilens verdi blir den kondemnert. Forsikringsselskapet tar da bilen og du får utbetalt en forsikringssum for å kjøpe ny bil. Alt etter skader på bil så kan forsikringsselskapet selge bilen igjen til autorisert oppretter.

-91 Opel Calibra 16v

-89 Opel Vectra 2000 (under construction)

-90 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trailer

Da jeg ble krasja i, så fant de ut at reparasjoner ville koste langt over 40k. De sa også at bilens verdi var 20k. Dermed fikk jeg bilen tilbake, slik at jeg kan reparere selv, og 20k i lommepenger. Noen som forresten vet listeprisen på en Vectra A 1991, 2,0l GL. Var vel i fjor på denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har msn ja... finner adressen innpå profilen min og. Men her er den allikevel :op he_joh2@hotmail.com tar kveld nå... har skrudd på bilen i hele dag. Fikk plukke alle de delene jeg ville ha. så lenge bilen triller og de får den på henger/lastebil så var d greit...

 

 

 

Hei, Johnsen! Føler med deg asså, jævla kjipt!:shake Har du levert fra deg vectra`en eller? Lurte litt på om jeg kunne kjøpt høyre-bakdør av deg? Hivs du ikke skal fikse opp bilen da selfølgelig!:) Mi dør er bulka, å fargen på bilen min er akkurat den samme faktisk!

Ride it like you stole it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Johnsen! Føler med deg asså, jævla kjipt!:shake Har du levert fra deg vectra`en eller? Lurte litt på om jeg kunne kjøpt høyre-bakdør av deg? Hivs du ikke skal fikse opp bilen da selfølgelig!:) Mi dør er bulka, å fargen på bilen min er akkurat den samme faktisk!

 

Eg kan se på d... vett ikkje heilt kossen eg demontere heller. Lure på om eg har lakka noe sjøl på den dørå :) e jo ikkje heilt perfekt da, ser litt matt ut i lakken der. Men gidde ikkje nå når d regne ute. Syns faren min snakka om at de sko komma å henta bilen om ein 3 ukers tid eller no sånt. så har litt tid på meg

 

(ble litt dialekt her nå, gidder ikke skrive om :op)

 

Fargekoden er forresten E 545

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan se på d... vett ikkje heilt kossen eg demontere heller. Lure på om eg har lakka noe sjøl på den dørå :) e jo ikkje heilt perfekt da, ser litt matt ut i lakken der. Men gidde ikkje nå når d regne ute. Syns faren min snakka om at de sko komma å henta bilen om ein 3 ukers tid eller no sånt. så har litt tid på meg

 

(ble litt dialekt her nå, gidder ikke skrive om :op)

 

Fargekoden er forresten E 545

 

Jøpp, hadde vart sjef det hadde fått den av altså!:) Samme farge kode på min også E-545 så det passer veldig bra.cheers

Ride it like you stole it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår