olemarius Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hoisann! Tilbake etter 2 uker i kreta, godt me litt bilfri og av og til!! Har fått en pakke i posten som skal hentes i morgen, samt kjøpe pinnebolter! Bilder i morgen! Satser også på å få bytta skiver og klosser foran i nærmeste fremtid, til ventilerte så klart :D Men er mye som foregår rundt om og, leilighet osv! Stress!! Videre god sommer folkens! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Dreiv å pusla litt i garasjen , da jeg la merke til at drivakslingene har forskjellig størrelse, skal de være slik eller ? [/img] Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 jepp skal det! Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 et firma hær i norge som har bremespapirer på ca 210 hk med gti 8 v med gassere! skal finne det ut iløpet av dagen hva de heter om jeg husker det når jeg kommer ut av operasjonen :) personlig sjønner jeg ikke hvordag det skulle være no problem heller du som har potra å plana topp! du får jo nå optimal innsug med gasserne der! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Fikk to små saker i dag som skal sørge for det vitale ; bensin ! [/img] Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 han som jeg snakka om som benka over 200 hk driver firmaet velox motor Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Har dialog med velox motor, han skal stille inn weberene mine :d Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Ohoi! Føler jeg er den eneste som snakker i denne tråden, men men! Folk liker jo å se bilder alikavel! Fikk komt meg ut å handla pinne skruer, så fikk på plass grenrør og halveis weberene! Ser ufattelig pent ut! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Ser bøllete ut det der.. Men, hvordan får du inn motoren med grenrøret montert? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 kanon bra!!!!savner min gamle caddy med dobble 42mm du kommer til å smile så topplokke ditt faller av når du klamper gassen i bånn er så sinnsykt rå lyd !!!!!!!!!treffe deg når du har montert den!!stå på dette blir rått!! Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 dette så nyyyydelig ut, nå begynner jeg å drømme......:) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 ekkoj, alt er bare testmontert foreløpig! Skal nok ta det av og skru det på når motoren er halveis nedi vertfall! pxpolo ; takk takk! Blir bra vettu, satser på å bli ferdig i vinter kanskje før! henning_dt85 , bare til å begynne å samle deler ! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 bohser: for en tid tilbake posta du noen adresse som leverer kremningshemmere som du så fint kalte det. Hvordan i huleste får du bestilt varer fra denne butikken : http://www.reinekeshop.de Mvh ole marius Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 bohser: for en tid tilbake posta du noen adresse som leverer kremningshemmere som du så fint kalte det. Hvordan i huleste får du bestilt varer fra denne butikken : http://www.reinekeshop.de Mvh ole marius Da skriver du en e-post. Så vidt jeg husker skal det stå oppgitt på sida. Engelsk går helt fint. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 satan som jeg sliter med å finne bremser bak, helvets møkk! gir snart opp, enten kan de ikke sende eller så svarer folk aldri på pm! har faen meg alt klart utenom alt røkla bak for å komplettere bremseoppgraderingen! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg