Böhser Onkäl Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 HEhe jah sant nok!! Jeg fant jo seff et midtrør fra supersprint på ebay, 570 kr! Ikke verst det , tror nok jeg går for det,, for evt sveise og kutte litt rett og slett! Er ikke så gla i MASSE lyd! Håper du også har handla bakakselrøret. Midtrøret du har kjøpt går nemlig bare fra adapteret til grenrøret og fram til røret/bøyen over bakakselen (som så fører inn i den bakre potta). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Har du pris, bilde av denne delen ? FInner den ikke ! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Fant meg også en slik en bensin pumpe , men er usikker på om denne er brukenes ? ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Facet-Electric-Fuel-Pump-12V-Weber-VW-NEW_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33555QQitemZ8076838937QQrdZ1QQsspagenameZWDVW#ebayphotohosting Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hei Ole Marius Kan du ikke bare bruke effektanlegg fra Simons? Vi har på jobben til einzer, koster 2 lapper komplett. Gleder meg til fortsettelsen av dette prosjektet! Stå på :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Fant meg også en slik en bensin pumpe , men er usikker på om denne er brukenes ? ? Tror jeg heller ville gått for Red Top-pumpa. Denne får du bl.a. her. Prisene på trykkregulator og det andre er faktisk slett ikke så ille: http://www.pedersens-racing.no/bil/innsug Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Joa ser at du anbefaler, den røde saken der, men fant den til seks hundre i england, ikke verst :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Muttern bare smilte å ba me se på kjøkkenet! Å der fant jeg: Inne i den fant jeg : Er helt vill nå!! Klarer nesten ikke vente på resten av delene! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 wow! Kult! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 detta blir kanon fett, har funnet en sjappe i england nå som har alt jeg trenger ! Så dette motor prosjektet blir ferdig i september en gang :D Satser på å ha alle bremse delene i hus for å kunne fullføre skivebremse ombyggingen! hint böhser :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Om du trenger noe dyser til webere så har jeg noen som tidligere har stått på en golf 1 gti, men de er blitt litt justert i forhold til det, men om du trener noe så har jeg litt liggende. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 jah jeg tror jeg trenger nye dyser, motoren er jo en gti motor bare uten I, hvis du fatter , men det kan du jo ta på pm om du har noe tilsalgs! For jeg trenger nye dyser antar jeg! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hohoi godt folk! Ettersom jeg dro på quart festival i kristiansand bestemte jeg meg for å ta en tur til strømstad i tilegg, så jeg gjorde det! På vei hjem igjen stakk jeg innom Leif Egil (cheron) og kjøpte en gti radiator fra han, fikk også sett den nydelige golf caben hans, den er fantastisk flott i Real LIFE! Takk for at jeg fikk stikke innom leif egil! Ekspansasjons tank, lakkert : Bremsekraftforsterker , lakkert: Videre kjørte jeg til kristiansand hvor jeg fikk oppleve Kanye West, et av mine store idoler! Torsdagen møtte jeg Gallagher her på forumet å kjøpte en bremsekraft forsterker av han til ombyggingen min, etter litt puss og lakk så den slik ut : Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ser bra ut olle! blir bra med dobble webere. Skrike ut når du er ferdig så vi kan ta en session med det nye kameraet mitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 veldig bra prosjekt..inspirerende! Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Takker for tilbakemeldinger! Får grenrøret mitt i morgen , blir sexy å få det i hus!! Skal monteres å tas bilde av! Men har noen spørsmål : 1. Motorfeste på venstre side er kappa ut med vinkelsliper rundt motorfeste, når jeg prøver skru ut skruen går den bare rundt og rundt! Hva kan gjøres her ?? 2. Jeg har nylig kjøpt meg en kliss ny 45a dynamo, vil det være nødvening med en 65a dynamo som gti'en kom med for å drive oppsettet mitt ? 3. Kjøpte en gti radiator og fikk med ekspansasjons tank, den ene tuten øverst går til radiatoren, men det er en tut til, hvor skal det strekkes slange fra denne til ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg