JuB Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hei, skal kjøpe meg en bil nå, men årsavgift er ikke betalt. Bilen står i Kongsberg og skal fraktes ned til Arendal. Hvordan skal jeg løse dette på billigst mulig måte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 betaler årsavgiften.. selvom det er nåværende eier som skal ha ansvaret for at den er betalt (om ikke skiltene ble tatt før 31/12-05 Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Du trenger ikke å betale årsavgiften for å kjøre bilen det lille stykke der. Oblatene kommer ikke før juni eller noe sånn, så ingen ser at årsavgiften ikke er betalt. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 nei, går klitt tid enda. om du er veldig nervøs, kjøper du et sett rød skilt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Får ikke prøveskilter til en bil som er registrert. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Sjekk om det er avskiltings begjæring da vel, er det ikke det, så er det tut og kjør ;) Jeg har ikke bet ennå, og det er ikke begjæring på min ennå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaZoR_ Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 bilhenger er og en billig og god løsning :) Siter Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite. Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Kjører nok bilen uansett, har jo med kjøpskontrakt osv om onkel skulle stoppe meg. Tror nok det går greit jeg :) Takk for alle svar :) Edit: Litt skriveleif i topic ser jeg nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Problemet er vel om det er begjæring og du krasjer.. Da kommer nok forsikringsselskapet lokkende med avkortninger.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Problemet er vel om det er begjæring og du krasjer..Da kommer nok forsikringsselskapet lokkende med avkortninger.. :) Avkortninger? Regner med så lenge bilen har skilter så er det forsikring på den....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustavsen Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Skal du kjøpe denne bilen for å bruke den som bruksbil må jo avgiften betales uansett. Hvorfor ikke gjøre det med en gang? :) Siter http://bilforumet.net/showthread.php?t=127166 - Mitt V40 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Skal du kjøpe denne bilen for å bruke den som bruksbil må jo avgiften betales uansett. Hvorfor ikke gjøre det med en gang? :) Joda, bilen skal brukes den ;) Men har ikke penger til avgiften får lånet er på plass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Avkortninger? Regner med så lenge bilen har skilter så er det forsikring på den....? Eier er selv ansvarlig for at bilen er i orden, dvs at den ikke har begjæring om avregistrering registrert i AutoSYS. Om du kjører med en bil som har dette, så KAN (godt mulig dem ikke bryr seg i det hele tatt også) det være at forsirkingsselskapet blir litt vrange. Har man begjæring skal ikke bilen brukes. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg