maxis Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 på eldre 240er mangler jo denne innsveisa muttern i torpedoveggen for å sette dit stagene.men det er 2 hull som er plugga. er dette de samme hulla som det sitter sveisa mutter i på de nyere 240ene eller er det bare noen andre hull? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 tror det er samme hull, på min var de bare plugga men gjenger under! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Nei, stemmer ikke med de hulla i gamle. Som referanse kan du se på vindusviskeren på passasjersiden, festet der flukter omtrent med det til torpedostaget (på nyere). Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Nei, stemmer ikke med de hulla i gamle.Som referanse kan du se på vindusviskeren på passasjersiden, festet der flukter omtrent med det til torpedostaget (på nyere). ok,da er det bare å fyre opp miggen og sveise igjenn de. Tenker jeg bare borrer med en hullsag og sveiser dit en flensmutter når jeg finner ut rett plassering.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 ok,da er det bare å fyre opp miggen og sveise igjenn de. Tenker jeg bare borrer med en hullsag og sveiser dit en flensmutter når jeg finner ut rett plassering.. dette får du nok til.. skulle til å si at det ikke var rette hulla.. ;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 dette får du nok til.. skulle til å si at det ikke var rette hulla.. ;) jepp,holder på å fjerne alle de hulla som er til overs.Jammen er det mange hull rundt omkring.Fjerner så godt som alle når jeg først er i sving.Vi snakker rundt 40 hull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 jepp,holder på å fjerne alle de hulla som er til overs.Jammen er det mange hull rundt omkring.Fjerner så godt som alle når jeg først er i sving.Vi snakker rundt 40 hull. hull er ikke godt for noe... blir jo bare trekk av det.... hvor dan går det forresten med kjerra? Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 hull er ikke godt for noe... blir jo bare trekk av det....hvor dan går det forresten med kjerra? joda,holder på med grunnanbeid generelt samt diverse deler. blir nok oppdatering i tråden snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hull er ikke godt for noe... blir jo bare trekk av det....hvor dan går det forresten med kjerra? vektreduksjon :D Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg