Gå til innhold

Trist å se bilen dra sin vei

Ranger emnet


BIG1

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøffing, du.. Så fordi jeg ikke har lappen, har jeg ikke sett 240er? Og fordi jeg ikke har lappen tar ikke Volvo-folket meg seriøst? Eller var det bare fordi jeg stilte spørsmålstegn med Volvoismen?

Jeg har ikke sagt noe om Volvoene på forumet, jeg har ikke egentlig sett så mange E36 caber på forumet heller. Men Jontes cab, og Dr_S' coupe viser hvordan en pen E36 skal se ut.. Det er ikke nødvendig å kalle det møkkabiler fordi om noen er overstylet, det gjelder i grunn med Volvoer også..

Jeg sa jo til og med at de 740ene jeg har sett her, virker veldig proffe. Og hvis dette absolutt varmer ditt hjerte, har jeg en 240-poster hengende ved pulten i klasserommet...

 

Sorry trådstarter, kan ikke la dette gå forbi meg!

 

Siterer smilegutten:

 

"Forresten, 740-eiere virker langt mer seriøse enn 240-eiere.. Noe som igrunn er bra. Dere skjønner at senk og felg er the way to go, ikke mange baums, hevesett, grøftelys og aluvinge..

Forresten, meget pen den sorte her!"

 

Her nevnes aluvinge spesielt på 240. Du kan få lov til å telle hvor mange her inne på forumet som har alu-vinge, og ja jeg ser du ikke refererer bestemt til 240-er på forumet. Vi er likevel 240-eiere... Tøffing er jeg ikke, bare opptatt av at folk ikke buser fram og kverulerer unødvendig mye. :D

 

Du må da forstå at folk ikke tar deg seriøst uten lappen, når du uttaler deg om hva som er gode biler. Det sier jo seg selv det. Det varmer ikke mitt hjerte at du har poster av 240, den fortjener ikke en så grusom skjebne som deg. Du stilte vel ikke spørsmål med Volvoismen (hvor fant du det ordet)? Det var heller et direkte angrep på alle eiere av 240. Men nå gidder jeg ikke mer av dette tullet! Nok kos for i dag i hvert fall.

 

Igjen, beklager trådstarter... Jeg syns også det var synd du solgte bilen din. Godt det går an å kjøpe ny! :D

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, 740-eiere virker langt mer seriøse enn 240-eiere.. Noe som igrunn er bra. Dere skjønner at senk og felg er the way to go, ikke mange baums, hevesett, grøftelys og aluvinge..

Forresten, meget pen den sorte her!

kom tilbake når du har kommet i stemmetskiftet.

 

siterer deg selv, fra din egen tråd:

2" eksos gjennom hele, 3" utblås.

Konfilter.

Blå/røde dioder innvendig.

Blå interiørdeler fra MOMO/Sparco.

Turbo-vinge (kjøpt inn og prøvemontert).

Turbo-leppe.

 

Og, ett pluss til med Volvo, det er kort til Sverige.. I motsetning til meg som omtrent må lete rundt jorden..

Er det ingen koner rundtom da, som eier slike konebiler?

evnt. bestemoren din?

 

 

mikaelft: synd du solgte bilen.. jeg husker hvor mye som har hendt med den, siden begynnelsen av volvo power team.. den har blitt fetere og fetere.. å fjerne de sorte baklysene var kronen på verket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se, du har egentlig ingen gode argumenter.. Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk er så glade i Volvoer, og aldri skal ha noe annet... Det er hva jeg ikke skjønner.. Men, for all del, Volvoer kan utrolig lett bli fete, samme med E36er. Litt senk, litt kantfelg, that's it... Og ja, jeg har lyst på en 740...

 

Og, ett pluss til med Volvo, det er kort til Sverige.. I motsetning til meg som omtrent må lete rundt jorden..

 

Folk faller for volvo fordi de er enkle men alikevel gode å kjøre og driftsikre.

Synes ikke E36 er noe på grunn av at det er FOR mange av de og samtlige er overkilled med masse jalla. (med unntak av bestemødre som råner rundt i disse).

Dessuten har de et rykte som "pakkistraller" etc. Det gjør at mange velger bort BMW ,og især 3-serien fordi de ikke vil ha en bil som e med i gjengopprør o.l.

 

Eneste negative med volvo er vel at purken ofte sjekker disse ut pga felger senk og tonede ruter... og våre "nye" landsmenn får kjøre videre...

 

Så nå har du fått litt info om hvorfor velge volvo og hvorfor jeg ikke vil ha bmw.

 

eneste jeg ønsker fra deg nå er at du holder deg til prosjekttråden din og ikke unødig provoserer oss volvofrelste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk er så glade i Volvoer, og aldri skal ha noe annet... Det er hva jeg ikke skjønner..QUOTE]

 

skal vi alle slutte å ødelegge tråden til mikael nå? og eirik, vet du hvorfor du ikke forstår dette..? det har kun ET enkelt svar, og det er fordi du har aldri hatt en volvo! okei kom gjerne å si at fattern din hadd en 240 en gang, men tro meg, det er noe HELT annet..så kjøp deg f.eks en 740, gjør mye av det samme som oss andre her gjør med de, og kom da å si at du ikke skjønner det, da skal jeg respektere ditt utsagn å lavære å diskutere, men før det så tror jeg du og ser selv nå at du har ikke helt grunnlaget til å si sånnogsånnogsånn..

 

riktig nok, jeg har ikke hatt noe e36, men grunnlaget for at jeg ikke liker de, er bassert på helt andre grunnlag, som er nevnt her tidligere..

 

 

sorry mikael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye prat her=)

Var og testet en e36 318 cabriolet i dag... var en del småfeil.. litt uvant med feil på bil, var jo ikke noe feil på min og den var 21 år gammel, og tester jeg en som er 12 år gammel, ikke noe varme i cupe, fjærer har rustet rundt om, må skifte dempere etc, rar lyd når man trykker inn clutch, spor i bremseskivene, snodigt:) Menmen, er vel bare sånn det er.

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger? Den har dratt til Ikornes/Ekornes/sykkulven eller noe sånt på sunnmøre.

 

Synes stylet e36 er finere enn e30 jeg, nyere er de og..

 

Henger meg på her. Synd du solgte den. Var sinnsykt pen.

Har du et navn på hvem som kjøpte den?

 

Ser fram til å se den og når jeg drar nedover. :)

- 1989 Scania P113 8x4

- 1988 Volvo 740GLT 16valve

x 1992 Opel Corsa 1,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår