Reset Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 hei, jeg har en kompiss som har en audi 80cc med forgasser som har krasja! jeg vurderer og kjøpe motoren hans og sette over i golfen min! jeg har hørt at det passer, og at det ikke passe.. det jeg lurer på da, er det noen som kan bekrefte at det passer??? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 kan du ikke bare sette i en motor me litt futt når du først skal bytte:well Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 neij, har ikke penger og mulighet til det enda! blir senerer det!! men er det samme motor?!?! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Eg veit ikkje om den passer, men motorene i dei bilane er vel langstilt. Så vil nesten tru at den ikkje passer. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 hvorfor ikke evt? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceC00| Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Motorblokka er stort sett helt lik.. noen skruehull extra på audi motoren kansje.. du må bruke clutch, girkasse, motorfester, manifold og kansje innsug fra golf motoren Siter -vw golf 1,6gl 87 (bruksbil) -vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil) -vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier) -vw jetta 1,6 85 (prosjekt) ------------------------------------------------ x mitsubishi galant 87 (hugges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 jeg skal bruke girkassa fra golfen ja! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 kan bruke den motoren, men må bruke mye av det som er på motoren fra din golf.. har du allerede en 1,6 eller 1,8 motor i din bil, er det ikke noe problem.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 må jeg bruke samme innsug? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 er det noen som vet om at de ventilerte skive bremsene som står på den audien passer på golfen min? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg