Carvin Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hei! Skal bytte ut midt potta på effektanlegget, men lurer derfor på om jeg skal bare velge bort potta og heller velge ett 2" rør ? Vet det blir litt grommere igjen med 2" rør i forhold til midt-potta? Takker for alle svar!!! :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Grommere blir det nok helt sikkert. Husker nesten ikke hva som er gjort med min... Mener å huske at jeg har midtpotta, men endepotta er bytta til en Laser-potte.. Lager bra lyd. Har fått MYE skryt for den lyden.... :D Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carvin Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Okey... Skal bytte midt potta uansett, var derfor jeg ville høre... Laser potte?? entall? eller 2 utstikk? Holder du foresten til i stavanger ?? :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 En potte, men to utblås :) Stavanger? Hm.. Why? Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg