Gå til innhold

V-power..bare juks?

Ranger emnet


Dr_BASS

Anbefalte innlegg

Har dere som har tanket v power følt noe forskjell eller er dette bare ren BS fra shell sin side? Får man like gode eventuelle resultater ved å kjøpe en pertol injektor tilsetning (for det skal vel gjøre samme nytten) ?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dr_BASS

Har dere som har tanket v power følt noe forskjell eller er dette bare ren BS fra shell sin side? Får man like gode eventuelle resultater ved å kjøpe en pertol injektor tilsetning (for det skal vel gjøre samme nytten) ?

 

Skulle tro dyserens gjør samme nytten ..

Men har ikke prøvd V-power selv ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TBI

 

Skulle tro dyserens gjør samme nytten ..

Men har ikke prøvd V-power selv ..

 

Dyserens renser vel dysene og v power renser rundt ventilene og ventil setene...

 

kjører en 1300 fra 79 som ikke veit hva overhaling og motorrens osv er og jeg synes den ble en smule bedre...

asså ikke mere gamp eller no slikt, men den gikk bare finere lissom.

muli det er inbilt, er på andre tanken nå koster jo ikke så mye mere en 20 øre mere så det er jo greit å ha prøvd det...

NorskEscortRegister.Net

Escort Mk1 og Mk2 register

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Det er sant, tror også at det funker best på gamel biler som er fulle av sot. Men den brosjyren til shell sng v-power er bare rein propaganda i allefall

 

Enig med deg der... Eineste som står der er bare tull! Hadde vært litt interesant å finne forskjellene på V(indunder)- Power-bensinen og vanlig 95 blyfri... Må vel være noen av de 2500 brukerene her som jobber på en shell-stasjon dragcar

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

v power er for tullinger som dreper motoren sin ved å kjøre å tomgang konstant... om du kjører litt fort og treffer turtallassperra en gang i blandt så er nokk det ENDA mere effektivt en v påwwah

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fyllte v-power for jeg dro paa langtur forrige helg (ca. 50 mil) og hadde snitt forbruk paa min 94 golf 2.0E paa 0.61 med shell v-power!

 

merket ikke noe power selvsagt, men jeg tror at v-power fikk ned snitt forbruket mitt. ligger normalt paa rundt 0.7

 

har ikke testet bensinen nok til aa paastaa noe, men jeg skal prove den igjen.

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt den noen ganger jeg, og merker vell ikke noe sånn voldsomt... Men syns den går penere, både på rolig og høgt turtall.. LItt mer balanse liksom!

 

Men men, anyway - fyller den sånn hver 3 tank jeg for og rense motoren eller sånn, tror ikke de har vondt av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår