Gå til innhold

Alt i Sierra deler selges

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dohc (gått 149.000) med kasse og ledningsnett 1200kr

 

Vet du hvilken kasse dette er? Er på jakt etter en Borg Warner T5, den som sitter i bla. noen av 2.3/2.6 bilene.

Om du kunne tatt en titt på tag'en som sitter på kassa, og sendt meg en PM?`

 

Med vennlig hilsen

Glenn Knudsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan svare å si at d e mt75 kasse i denne.. ikke t5.. den står vel bare i cosworth vel..

Nope. T5 står i flere 2.3/2.6/2.8/2.9 biler. Også de større Ford bilene som Mustang GT og noen andre.

De store (motorkraftige) bilene har en litt annen innmat enn de mindre, men kassene er i utgangspunktet like. Finnes også med litt forskjellig dreving.

 

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ute etter en god kløtsj jeg!:)

har du?

ikkje for å ødlegge salget for deg Volvo 240r.

men en komis av meg har en heilt ny kløtsj til sierra

so kom me et bud på PM du( vist du e interisert då)

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme for meg hvem som selger meg det:) bare den er ordentlig..

beste hadde vært å fått kåpa på girkassen også, "kløtsjarmen" på min er bøyd..

Har:

92' Ford Scorpio 2.0i GLX

89' Ford Sierra 2.0i CLS (til salgs)

Hatt:

83' Ford Sierra 2.0L, '84 Ford Sierra 2.0L,

85' Ford Sierra 1.6L, 86' Ford Sierra 2.0L,

87' Ford Sierra 2.0iS, 86' Ford Scorpio 2.0iGL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme for meg hvem som selger meg det:) bare den er ordentlig..

beste hadde vært å fått kåpa på girkassen også, "kløtsjarmen" på min er bøyd..

 

he desverre berre kløtsje. å den e heilt ny kosta 1400 trur ej so ka du byr?

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKulle hatt det instrumentpanelet ditt jeg om du selger det, og det fungerer(temp, bensin og turteller) pris? :)

 

btw, har ikke noen felger med dekk, type sommer dekk som ikke er nedslitt!! Bør fungere ihvertfall en sesong til.. trenger 3-4 4*108 boltsirkel.. Har ikke noe og si om det er stålfelg eller alu.. Har du det å selge? tommmer ? pris ? bilde? :)

 

mye spørsmål her men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår