Kid-A Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Trur jeg får gå over til videofilming gitt. Det er folk villige til å betale for :) Skal vi se, nummeret til Planet Freddie er... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hjelpes for en syte-gjeng... Også for 120kr da... Jeg syns de som mener man kan få like bra og mange bilder gratis andre steder skal legge ut linker - så vi andre slipper å "sløse" bort pengene våre. Jeg har sett bildene og syns det var mye bra der, både damer og biler! My two favourites... :D Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvis man har muligheter til å tjene penger på bildene sine, hvorfor gi dem opp gratis? Kan iikke noen av dere whiner-korvs legge ut et par hundre bilder gratis så vi andre får se? pliiiis? :titties: :titties: :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvis man har muligheter til å tjene penger på bildene sine, hvorfor gi dem opp gratis? Kan iikke noen av dere whiner-korvs legge ut et par hundre bilder gratis så vi andre får se? pliiiis? :titties: :titties: :titties: ENIG! Faen til surving fra folk.. De som bruker dag ut og dag inn på dette, skal tross alt ha litt lønn for det de gjør... Her kommer noen av Norges dyktigste bilfotografer, og tilbyr dere bildene sine for usle 120 kr, så er det bare whining og kjefting fra dere.. Om dere ikke er så nøye på kvaliteten på bildene, så finnes det hundrevis av gallerier fra gatebil 2005. her derimot får du kvalitetsbilder fra Gatebils egne fotografer, som definitivt er verdt pengene! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 klart det er surving.. ikke alle er så glad i pengegriske gatebil lenger... er gode grunner til at jeg dropper det iår iaff. Du kan jo bare la være å surve over at folk surver da :) Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Helt enig med ThAMaZTeR her. Det første innlegget var kanskje litt på kanten til å være ren reklame. Men det er ganske stor forskjell fra bildene til kid-a og de fleste andre som tar amatørbilder fra Gatebil. Kid-a er professjonell og lever av bildene sine. Hvis man liker å se gode bilder så er det egentlig ikke noen stor pris å betale for dem. Men folk vil jo helst ha alt gratis. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Vi har fått lov til å prate om Gatebil Magazine her på forumet tidligere, så da tok jeg en tjangs og informerte om bildene også :) Det er jo selvsagt færre ja-mennesker her enn på Gatebil-forumet, så da var jeg litt spent på responsen. Og respons ble det gitt blah Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Fra Gatebil 2005 tilbys her over 1300 bilder! Ved å gi ut bildene på trykk, f.eks. i form av en billedspesial av Gatebil Magazine, hadde mange gladelig betalt uten å tenke mer over det. Men på nett fatality Er det forresten noen som har sett på bildene? et blad kjøper du jo en gang da.. du betaler ikke for hver gang du vill bla opp for og titte igjen da... skulle heller kostet 100 kr og være medlem og ha tilgang til alt i steden for da.. også er det vel sikker copy right på alle bildene der inne også.. no no no, litt for griskt for min del.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Syns det er latterlig at vi ikke får lagra bildene iallfall jeg da. Når man betaler 30 kroner må man jo få lov til det.. Når det er sagt så var det mye bra bilder der da Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Syns det er latterlig at vi ikke får lagra bildene iallfall jeg da.Når man betaler 30 kroner må man jo få lov til det.. Når det er sagt så var det mye bra bilder der da Hehe, problemet om man kunne lagre bildene er vel at da hadde det tatt en halvtime så lå alle bildene ute som torrent link eller lignende :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Tror Gatebil hadde tjent mer penger på "god reklame" enn disse 30kr pr album. For noen som vurderer å reise til Gatebil, har lyst å se bilder fra stedet. Med den innstillingen dere har er det nok mange som boikotter hele treffet. Synes dere bør vurdere å legge disse bilene ut slik at det blir gratis å se på de, og heller satse på at flere kommer på treffene. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 jeg betalte vel 600kr for og komme inn allle dagene der i fjor. og nå skal dere presse ut 30 kr til for jeg vil se noen bilder..synes dette er helt for jævligt.synes dette blir helt feil. Gatebil. personligt kjøper jeg alldrig bladet deres.velger heller motorbørsen hehe. skulle vært grattis og komme inn på rudskogen.det er jo en folkefest for bilfrelste.greit skjønner at det koster penger og få leid ,vakter strippere.band osv, men herregud 600kr!kunne jo kjøpt meg et fint filter for dt. Ps,salgstekniken deres er jo helt blåst,hvorfor ikke ha gratis bilder? fete fine bilder,hva tror du det trekker,jo publikum. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Da er det vel bare å gi f... i å se på de da.....eller?!knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Vel jeg kan leve med å betale 6-700kr for en helg , men gatebil har tatt litt av synes jeg..og det tror jeg fler er enig i...Kommer på treff i mai med masse entusiasme:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 jeg betalte vel 600kr for og komme inn allle dagene der i fjor. og nå skal dere presse ut 30 kr til for jeg vil se noen bilder..synes dette er helt for jævligt.synes dette blir helt feil. Gatebil. personligt kjøper jeg alldrig bladet deres.velger heller motorbørsen hehe. skulle vært grattis og komme inn på rudskogen.det er jo en folkefest for bilfrelste.greit skjønner at det koster penger og få leid ,vakter strippere.band osv, men herregud 600kr!kunne jo kjøpt meg et fint filter for dt. Ps,salgstekniken deres er jo helt blåst,hvorfor ikke ha gratis bilder? fete fine bilder,hva tror du det trekker,jo publikum. Hjelpes... Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg