carleet Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 spottet en Maybach i oslo i går. Noen som vet hvem som eier en sånn en rundt oslo området? så den i vika. satt på cafe der rundt 17 tiden i går. noen som har specs og eier av denne? skilt nr startet på BR 22*** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 spottet en Maybach i oslo i går. Noen som vet hvem som eier en sånn en rundt oslo området? så den i vika. satt på cafe der rundt 17 tiden i går. noen som har specs og eier av denne? skilt nr startet på BR 22*** Tinnius Nagell-Erichsen eller hva han heter har vel nettopp kjøpt seg en Maybach, hvis jeg ikke tar feil. Hans gamle S500L står til salgs hos BOS. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Tinnius Nagell-Erichsen eller hva han heter har vel nettopp kjøpt seg en Maybach, hvis jeg ikke tar feil. Hans gamle S500L står til salgs hos BOS. Det jeg mente. men usikker. så ikke sjåføren. er det noen fler som har den i norge? dette var siste utgaven med nye fronten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Det jeg mente. men usikker. så ikke sjåføren. er det noen fler som har den i norge?dette var siste utgaven med nye fronten Jeg vet ikke om noen andre som har den nye, ihvertfall. Men det kan jo hende jeg tar feil :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg vet ikke om noen andre som har den nye, ihvertfall. Men det kan jo hende jeg tar feil :rolleyes: Den er god vettu;) det finnes så sykt mye biler i norge som vi ikke vet om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Her er noen bilder av kjerra.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Her er noen bilder av kjerra.. :) SATAN for en kjerre *vil ha, vil ha* Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Skulle nå hatt cab-versjonen.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Så en maybech i moss igår også! I varnaveien.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvis alle på forumet spytter inn 280kr hver, kan vi alle spleise på en Maybach 57... Vi kan lakke den hvit, med lyseblå dekal: "Bilforumet.net" på sida... Så sender vi bilen norge rundt slik at alle medlemmene får kjørt den en dag hver. Med andre ord, så har alle medlemmene fått kjørt den 1 dag hver iløpet av 54år, og bilforumet.net har fått masse reklame... Noen som er med? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Stor å heftig bil, ja.. så denne i tyskland, ikke f.. at jeg hadde kjørt den i et parkeringshus :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvis alle på forumet spytter inn 280kr hver, kan vi alle spleise på en Maybach 57... Vi kan lakke den hvit, med lyseblå dekal: "Bilforumet.net" på sida... Så sender vi bilen norge rundt slik at alle medlemmene får kjørt den en dag hver. Med andre ord, så har alle medlemmene fått kjørt den 1 dag hver iløpet av 54år, og bilforumet.net har fått masse reklame... Noen som er med? Jeg er med men da vil jeg helst ha den en av de første dagene;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hvis alle på forumet spytter inn 280kr hver, kan vi alle spleise på en Maybach 57... Vi kan lakke den hvit, med lyseblå dekal: "Bilforumet.net" på sida... Så sender vi bilen norge rundt slik at alle medlemmene får kjørt den en dag hver. Med andre ord, så har alle medlemmene fått kjørt den 1 dag hver iløpet av 54år, og bilforumet.net har fått masse reklame... Noen som er med? Jeg spytter inn 940 kr hvis jeg får'n en helg :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Skulle nå hatt cab-versjonen.. :) Er dette offisiell bil eller en Maybach noen har tukla med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg spytter inn 940 kr hvis jeg får'n en helg :rolleyes: tviler:P men det er kjipt å legge inn spenn også får du ikke kjøre den før om 40 år:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg