CRG-Ken Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 ja som sagt, skulle det være noe problem å kutte ut den mekaniske bensinpumpa å heller bruke en elektrisk? skal jo ha på bensintrykksregulator. bensina skal frem til en overlada forgasser:D motoren er en 2.0 ohc til sierra Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hvorfor ikke bytte til en mekanisk pumpe som har større kapasitet? De elektriske pumpene lager bare kluss... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 da må vel dette i såfall bli en ford pumpe? å da vil jeg tro den kan være en del dyrere enn hvis jeg bare skulle finne en annen elektrisk. er vel eneste gurunnen til at jeg tenkte på elektrisk Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 se til å svar noen da! lurer litt jeg og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Fungerer helt supert det. http://www.pedersens-racing.no/bil/innsug/ Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Fungerer helt supert det.http://www.pedersens-racing.no/bil/innsug/ topp! Takk:D Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Sorry, er vant med US-bil, og der finnes det high-performance-deler til det meste... hva med bensinpumpe fra en ett hakk eller tre større motor, vil den passe? det er mye standardiseringer ute og går... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Pumpe fra en bil med mekanisk injection vil i de fleste tilfeller holde. Bygde om en Camaro med crossfire, beholdt den originale pumpa til å mate en 650 gasser, fungerte bra det. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg