Gå til innhold

Celica T23, Tru Technology...

Ranger emnet


deleted

Anbefalte innlegg

Har ikke så mye å si til innlegget ditt, annet enn: Det var da fælt så hårsår du virker. Trodde du virkelig at absolutt alle i en ukritisk tone skulle klappe deg på skuldra og stryke deg over håret da du starta denne tråden?? Hvor får du dette tullet med godkjenningsstmpel fra? Som jeg sa, jeg har ikke sett igjennom hele tråden, dermed har jeg heller kke sett at du har lagt ut bilder av ting som skal på bilen. Når du nå sier hva du skal ha på, og dersom jeg tar meg bryet med å se etter selv, så er det selvfølgelig ikke vanskelig å se for seg hvordan bilen blir UTVENDIG. Det er INNVENDIG jeg snakker om. Det burde kanskje vært såesifisert litt bedre fra min side. Men du har i hvertfall bevist en ting her, og det er at du ikke tåler eller takler å fåf noe som helst som minner om negativ kritikk. Ikke rart det blir krig i verden....Lykke til, både med bilen og som individ.

 

LOL, takker så meget. Jeg yttret mine meninger om din post, verre enn det var det vel ikke :) Om jeg trodde alle ville klappe meg på skuldern.. hehe nei, det gjorde jeg absolutt ikke :)

 

Desuten er det avmerket et lednings strekke skjema i treaden her, hvor det er beskrevet hva de forskjellige kablene skal gå til og hvor plasseringene av skjermer osv blir. Dette brude ha gitt deg et brukbart bilde om hvordan ting vil bli innvendig om du hadde giddi å lest gjennom treaden før du begynte å utale deg ;)

 

Ellers har jeg også skrevet at jeg planlegger å trekke intreøret innvendig med carbon, noe som ikke bør være så alt for vansklig å forestille seg hvordan ser ut. :peace:

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 379
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okidei, men du kan vel ikke påstå at det å beskrive hva ledningsstrekk skal gå til langt på vei er det samme som hvordan du har tenkt til å formgi interiøret? Det er det jeg i utgangspunktet etterlyste, bilder fra innvendig byggeprosess, formgivning, skjønner? =) Utvendig er liksom ikke så veldig intressant, det er vel nesten den enkle biten i et slikt prosjekt, for hovedessensen i carputer er vel nettopp det du putter inn i bilen, og hvordan du formgir det som skal være rundt komponentene er vel også litt av greia? =)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okidei, men du kan vel ikke påstå at det å beskrive hva ledningsstrekk skal gå til langt på vei er det samme som hvordan du har tenkt til å formgi interiøret? Det er det jeg i utgangspunktet etterlyste, bilder fra innvendig byggeprosess, formgivning, skjønner? =) Utvendig er liksom ikke så veldig intressant, det er vel nesten den enkle biten i et slikt prosjekt, for hovedessensen i carputer er vel nettopp det du putter inn i bilen, og hvordan du formgir det som skal være rundt komponentene er vel også litt av greia? =)

 

LOL, jeg har skrevet at det blir en clean install hvor det meste av intreøret blir trukket med carbon. I bagasjen blir det flere "etasjer" styrt av aktivatorer. Dette er vel også nevnt tidligere I denne treaden. Desverre blir det vansklig å ta bilder av ting som ikke er laget eller montert enda. ;)

 

Har forsåvidt et bilde av et slikt bagasjerom, men siden bygget ikke er ferdig har jeg fått beskjed av eier av dette projectet å ikke legge ut bilder av det. Sånn er nå det.

 

Da man enda ikke har bestemt seg for hvilke frontsett en skal velge blir det vansklig å begynne å modifisere dører, a\b\c\d stolper og dashboard. Hadde du lest gjennom treaden hadde du sett at dette enda ikke er bestemt. :)

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle vet jo hvordan carbon ser ut, men det sier ingenting om flatene det skal ligge på. Clean stil kan være mer enn bare rette og enkle linjer liksom. Men men, noen tidsramme på når dette prosjektet skal stå ferdig? Jeg får lese igjennom når jeg har tid en gang =)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle vet jo hvordan carbon ser ut, men det sier ingenting om flatene det skal ligge på. Clean stil kan være mer enn bare rette og enkle linjer liksom. Men men, noen tidsramme på når dette prosjektet skal stå ferdig? Jeg får lese igjennom når jeg har tid en gang =)

 

Dette er også svart på tidligere i denne treaden. Imot slutten av året, senest våren neste år er målet. Les gjennom treaden nå om du fortsatt finner projectet intresangt før du spør om noe som allerede er besvart tidligere i denne treaden ;)

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raptus: Du skriver selv at du ikke har lest tråden og ikke er interessert i annet enn bilder for å få illustrert hvordan anlegget skal bygges inni bilen. Da er det vel ikke no hjelp om deleted beskriver i detalj hvordan interiøret skal modifiseres, for du gidder jo ikke lese uansett! Men hadde du sett på de bildene som er i tråden og kanskje lest 50% av teksten til hvert bilde så hadde du skjønt at byggeprosessen inni bilen ikke er kommer særlig langt ennå! Valg av komponenter er ikke 100% ennå og da blir det vanskelig å skulle bygge alt ferdig:)

 

Konstruktiv kritikk er ok, men dine kommentarer er bare tåpelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En minor update:

 

Jeg har idag igjen kontaktet http://www.styling-tech.no, det jeg har blitt fortalt nå er at jeg i beste fall vill ha Veilside Kit'et i hende Onsdag neste uke.

 

Disse utsettelsene gang på gang begynner å gjøre meg rimlig frustrert, da jeg rett og slett ikke kommer noe videre med den fysiske byggingen før dette kit'et er i hende.

 

Ting begynner å hoope seg opp her nå, da jeg etter all sansynlighet kommer til å ha mindre tid til Celica projectet fremover. Jeg hadde allerede gjort avtaler med de som skulle hjelpe meg med styling biten at dette skulle gjøres i denne perioden som vi nå er inne i.

 

En ting har jeg bestemt meg for ihvertfall, denne helga som nå kommer skal jeg ta meg "fri" fra alt som har med dette projectet å gjøre. Jeg får prøve å starte med "ladede" batterier igjen til mandag å håpe jeg får litt "medvind" til uka som kommer.

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raptus: Du skriver selv at du ikke har lest tråden og ikke er interessert i annet enn bilder for å få illustrert hvordan anlegget skal bygges inni bilen. Da er det vel ikke no hjelp om deleted beskriver i detalj hvordan interiøret skal modifiseres, for du gidder jo ikke lese uansett! Men hadde du sett på de bildene som er i tråden og kanskje lest 50% av teksten til hvert bilde så hadde du skjønt at byggeprosessen inni bilen ikke er kommer særlig langt ennå! Valg av komponenter er ikke 100% ennå og da blir det vanskelig å skulle bygge alt ferdig:)

 

Konstruktiv kritikk er ok, men dine kommentarer er bare tåpelige...

 

 

Lurte noen på hva du mente om saken??

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg er det virkelig synd på... finn deg i at folk reagerer når du bæsjer så jævlig på leggen som du her gjør og ikke grav deg lenger ned i dritten ved å slenge med kjeften...

 

When I want your opinion - I'll give it to you..

Innfinn deg med at jeg har fått svar fra Deleted som jeg er fornøyd med og at dine kommentarer og synspunkter i denne sammenheng er uinteressante.

 

Azzido - Helt enig =)

 

Deleted - Håper du får litt "medvind", som du sier, kommende uke =)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka her ser ut til å starte bra ihvertfall, for idag kom senkesettet\demperne mine :mrgreen:

 

Her er noen bilder av KW Version II settet som vistnok også skal være rustfritt :

 

Senkesett_00.jpg

 

Senkesett_01.jpg

 

Senkesett_02.jpg

 

Senkesett_03.jpg

 

Senkesett_04.jpg

 

Senkesett_05.jpg

 

Det som faktisk er litt morsomt nå er at de siste 2 gangene jeg har vært oppom http://www.streetdesign.no,'>http://www.streetdesign.no, har de fått inn dobbelt opp av delene jeg har bestilt :shock: så det er tydligvis noen andre som også morer seg med å bygge om en Celica T23 :wink:

 

Tok med meg en leaflet over "wings", en felg brosjyre og en katalog over alle mulige bildeler og annet juggel :wink:

 

Catalouges.JPG

 

Planen er å prøve å finne meg en "Wing" og nye baklykter til bilen aløpet av nermeste fremtid.

 

Ellers tok jeg et bilde av en styla bil http://www.streetdesign.no har til salgs sånn for moro skyld mens jeg var der oppe.

 

Streetdesign_Car.JPG

 

http://www.streetdesign.no har nå bestilt inn et sett "tail lights" til T23'en jeg synes så fine ut på et bilde slik at jeg kan titte på det IRL, uten at jeg nødvendigvis trenger å kjøpe dette. Dette er noe jeg setter stor pris på da "bilder" har en tendens til å lyve litt.

 

In other news:

 

Ringte http://www.styling-tech.no idag og fikk beskjed om at Veilside kit'et mitt er kommet til Norge. Hvis dette er faktum bør kit'et være hos meg aløpet av en dag eller to. S. E. Nordmark hos styling-tech skulle ringe meg utover dagen idag og gi meg en oppdatering på hva som skjer videre.

 

Akkurat nå sitter jeg vel egentlig bare å venter på den telefonen slik at jeg kan gjøre avtaler med de som skal hjelpe meg med monteringen av styling delene til bilen. Disse har jeg nå hatt "standby" i snart 2 uker, noe som er meget beklaglig.

 

Vi får se da om dette Veilside Kit'et faktisk dukker opp nå eller ikke. Skulle det til formodning være i hende aløpet av en dag eller 2 er det kanskje mulig jeg får begynt på bilen imot slutten av uka.

 

Følg med i neste episode av "The Celica T23 Project" :wink:

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår