MichaelV Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Skal ha en helt 100% sjult innstallasjon og trenger en tokanaler med litt krutt i som kan drive et 6.5 " komp sett. Noen som kan anbefale noe ?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Genesis og Sinfoni har jo meget små forsterkere som folk snakker varmt om. Sett på de? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hvordan skal du gjøre det med kjøling da? blir fort varmt om forsterkeren er helt innstengt i et lite rom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Har hørt om dem, men aldri hørt dem. Det skal forskes videre på. Har sett Audison har noen som er ganske små, duger dem a ?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hva slags komp sett har du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hvordan skal du gjøre det med kjøling da? blir fort varmt om forsterkeren er helt innstengt i et lite rom. Vifter er kjøpt inn, må ha en slags kanal ut for å få inn luft. Så du den gamle monteringa mi opunder hattehylla ??? Forsterkeren der tok kvelden på grunn av varmen. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hva slags komp sett har du da? Nå har jeg et Peerless Definition 5", men det skal muligens byttes ut med et 6.5" morelsett. Kom gjerne med forslag til frontsett og, skal ikke ha sub, så det er fint hvis det takler litt lav frekvenser. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hvisdu klarer å få kloa i en gammel phoenix gold m25, er det krutt for å si det sånn.. hva med den to kanals Saga forsterkeren fra dynabel?.. Ellers så må jeg nok slenge meg på Genesis forslaget.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Sagaforsterkern er sikkert greit til sitt bruk, men jeg tror jeg skal ha noe litt bedre. Skal gå opp i bilen å måle hvor mye plass jeg har np. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hadde en liten Genesis før, ca 2x70w rms. Spilte meget bra med 6,5", rimelig kjølig også pga vifte. Skal se om jeg finner betegnelsen på den igjen. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Oiiiii.....der var det mindre plass enn jeg trodde.... max 20x20 cm og 6 cm dyp Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Sinfoni AMPLItude 45.2x passer fint inn, men det blir litt mye å bruke 4698 kr på en forsterker. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Nesten da: http://www.theautophile.com/products/ProfileTwo.html Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ganske nøyaktig: http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/4378.html Enda mindre: http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/4377.html Men disse har jeg ingen erfaring med selv. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Xetec :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg